Inspelningsbar/a digitalbox/ar, G15 keyboard, MX518, Äldre kontorsdator

Medlem
Inspelningsbar/a digitalbox/ar, G15 keyboard, MX518, Äldre kontorsdator

Har lite prylar som jag inte behöver att sälja!

Två-tre inspelningsbara digitalboxar. Mer exakt modell osv skriver jag upp senare idag, tänkte bara ge headsup om det är någon som söker just detta. De är förmodligen bundna till Canal Digital. En är en main, den andra är en tvilling. Kan hända att jag har en tredje. Detta innebär alltså att du kan flytta programkorten emellan om du har flera TV-aparater, men inget abonemang för att titta på flera samtidigt.

Logitech G15 keyboard
Dvs den med LCD-skärm och 18x3 macroknappar. Mycket fint tangentbord för den som behöver mycket macroknappat! LCD-skärmen är mest lyx, och jag har använt den för att visa WinAmps currently playing och dylikt.
Skick: Använt men allt är helt och bra. Det enda som egentligen är slitet är handlovsstödet. Görs rent innan försäljning.
Pris: 350 kr

Logitech MX518
Om jag inte minns fel så är det den nya 1800 dpi-versionen. Ganska välanvänd, men spec-sätt så går den felfritt än.
Skick: Välanvänd
Pris: 150 kr

Har en äldre kontorsdator som mina föräldrar har använt ett bra tag nu. De har dock äntligen uppgraderat till en nyare med Windows 7 osv. Denna är helt klart inget monster, men den fungerar ypperligt för att surfa på och kolla mail på osv. Perfekt som surfdator till den där lite "enklare" datoranvändaren!
Skick: Inga nya grejer, men fungerar utmärkt för surfing. Hårddisken kanske borde bytas snart, men det är ju inga dyra pengar för en basic disk. Formatering kommer dock ge mycket. Jag formaterar den innan försäljning, men installerar inget OS.
Pris: ~800-1000 kr

signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Är det stationär eller bärbar dator och kan du ge oss specsen?

Medlem

Vad var det för Canal Digital boxar?

Medlem

Det är en stationär, specs kommer upp idag, imorgon, senast onsdag-torsdag.

Canal Digital-boxarnas specs kommer som jag skrev upp senare idag.

signatur

Medlem

Sådär ja! då försöker vi igen, nu när det finns nya prylar att sälja, och allt verkar fungera igen här.

Om någon är intresserad så kan ni höra av er, kommer uppdatera ovanstående post med nya prylar.

signatur

1
Skriv svar