Viva la Witcher

Redaktör
Ponny
Viva la Witcher

Greetings jolly sir London! Japp, i dag åker jag dit och tar reda på om 5/5-Geralt är lika rörlig med xbox-kontroll som mus och tangentbord. Vad tror ni?

[ia=510430; large]
Snygga boxar föräras vår Witcher i alla fall.

#blogg

signatur

En Bamseponny av folket

Moderator | Testpilot
Viva la Witcher

Det kommer nog funka galant på Konsoll. TYckte alltid att sättet du byter spells på i 2an kändes som det kom från konsoll i vilket fall.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nice nice. Jag tror övergången funkar galant.

signatur

Imperator

Varför alla dessa resor fram och tillbaka? Vore det inte lättare om du fick ett ex. spara pengar och naturen

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lär nog vara sämre på konsol

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Det var ju en synnerligen intetsägande kommentar. Naturligtvis kommer spelet se sämre ut för att konsolerna skall klara det, post-processing minskas, ljussättningen förenklas osv.

Hur tänkte du annars på när du skrev det där? Vad är det som blir dåligt?

signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av raefzm88:

Det var ju en synnerligen intetsägande kommentar. Naturligtvis kommer spelet se sämre ut för att konsolerna skall klara det, post-processing minskas, ljussättningen förenklas osv.

Allmän vetskap. Spel är inte bättre på konsol, framförallt inte spel som i grunden hör hemma helt på pc. Jag talar ej enbart om grafiken.

Tack raefzm88 för att du upplyser oss om att spel alltid är bäst på pc. Då vet vi.

Moderator | Testpilot
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Reize:
Skrivet av raefzm88:

Allmän vetskap. Spel är inte bättre på konsol, framförallt inte spel som i grunden hör hemma helt på pc. Jag talar ej enbart om grafiken.

Skulle heller inte vilja kalla Witcher för ett PC spel då det har lika kontroller och dylikt som spel som först kom till konsoll.

Med det sagt lämpar sig det nog "bäst" till konsoll.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Tack raefzm88 för att du upplyser oss om att spel alltid är bäst på pc. Då vet vi.

nP !
btw har ett nyhetstips (?) kolla pm :

Medlem

Blir kul att höra mer om 360-versionen, tror den kan bli riktigt grym
Det enda som hindrar mig från att klara ut The Witcher 1 är att man måste avskärma sig vid datorn, hade det funnits till konsol hade jag varvat det för länge sedan...

Redaktör
Ponny

Alla spel är lika mycket värda! Förutom Baby Sitting Mama, det är värt ännu mer.

walter_iego = Och än viktigare, jag skulle slippa gå upp 4.45 på morgonen!

signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar