Diablo 3 – FZ delar ut betanycklar!

Medlem

Några i guildet som lyckats komma in, kanske det är min tur nu

Medlem

Håller tummarna!

Medlem

Hade vatt riktigt fint med en nyckel var aldrig överförtjust i 2:an, men hoppas på 3:an

Medlem

Gimme gimme gimme

Medlem

Indeed OH DAMN

Medlem

Shit om man vinner... Tror jag kommer skita ner hela mitt rum.


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Jävlar vad många hycklare det plötsligt kom

Medlem

Kanske var dumt att regga sig från jobbet om då, bara hoppas att inte allt för mångapå jobbet också reggade sig då alla ser ut att ha samma ip utifrån.

Inaktiv

Peeta Kee Here Ai Com!

Medlem

Åh jaa, Det vore väldigt smaskigt att få testa på Diablo 3 ;O..

Medlem

Då håller vi tummarna för denna guda gåva!!

Spawn moar beta keys!

Medlem

Jag har ställt upp i enormt många tävlingar genom åren men inte vunnit nåt så nu tycker jag det är min tur att få någonting

Medlem
Medlem

NIce, håller tummarna!

Medlem

Sjukt aktivt det blev här! antar att det inte bara är jag som drömmer våta drömmar om diablo 3 på nätterna.

Medlem

Ohhh som jag längtar efter detta spel, hade vart nice att få testa!

Medlem

haha, jag svarade rätt iaf

Medlem
Medlem

håller tummarna! har kört WoW & Diablo i många år så jag hoppas de väljer ut folk som verkligen diggar Diablo och har Passion för spelet, de borde göra en motiverings fråga innan man skickade in ansökan om beta nyckeln.

Medlem

Man kan bara hoppas

Medlem
Medlem

Lycka till ^^)

Medlem

fråga 1 var svår


signatur

Jag ska göra kaoz med han!

Medlem

Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!!

Medlem

Med risk för att fråga något som redan har svarats på; När vet man om man är en av de 200 lyckliga? Tänker iom att det inte lär komma något mail där det står att man INTE blivit utvald.

Medlem

Inte så många inlägg som man kan ha trott från början. Trodde halva Sverige skulle kasta sig över det här

Redaktör
Skrivet av Sousuke666:

Inte så många inlägg som man kan ha trott från början. Trodde halva Sverige skulle kasta sig över det här

Det här är en av de mest kommenterade nyheterna på FZ någonsin.


signatur
Medlem

Jäklar va nice, hoppas!!:D


signatur

????? < Gaming ftw!

Redaktör
Skrivet av Philosofen:

Med risk för att fråga något som redan har svarats på; När vet man om man är en av de 200 lyckliga? Tänker iom att det inte lär komma något mail där det står att man INTE blivit utvald.

Vinnarna dras och meddelas i morgon: de får ett privat meddelande och nyckeln i mejl. Vi kommer skriva en nyhet som informerar om att vinnarna är dragna, men vi meddelar inte de som inte får några nycklar.


signatur
Skriv svar