Sista chansen – få en Diablo 3-nyckel av FZ!

Robot
Sista chansen – få en Diablo 3-nyckel av FZ!

Med turen på din sida kan du lira Blizzards klickfest redan i morgon.

#diablo-iii


Medlem
Sista chansen – få en Diablo 3-nyckel av FZ!

Jag? Få en betanyckel? Mycket osannolikt. Men jag försöker ändå.

Medlem

Jag kan offra mig för alla FZ läsare och ta 2 nycklar. Det är okej, jag tar smällen!

Medlem

Håller tummarna

Medlem

Haha. Finns det en chans för oss läsare att få ta del av antalet intresseanmälda deltagare ni får efter tävlingens slut?

Skulle jag tycka vore kul


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

alright, hoppas hoppas!

Medlem

Want, want want!

Medlem

Hehe, ja så är det alltid, har aldrig vunnit någonsin i någon tävling, inte ens på triss!

Medlem

Hoppas verkligen att man vinner en nyckel

Medlem

give it to me allready?!

Medlem
Skrivet av QueloR:

Haha. Finns det en chans för oss läsare att få ta del av antalet intresseanmälda deltagare ni får efter tävlingens slut?

Skulle jag tycka vore kul

Samma här, blev först riktigt hoppfull men sen såg man antalet inlägg för den nyheten och insåg att chansen att få en nyckel är nog ganska liten^

Avstängd

man kan ju testa iaf :/

Medlem

Medlem sedan 2004, deltagit i princip alla tävlingar fram tills dess.

Må ni för evigt brinna i Helvetet om ni ger ut över 10 nycklar till snorungar som registrerat sig denna vecka!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

hur många har anmält intresse hade varit intressant att veta.

Medlem

Det Remus sa. Trist att se när folk multi reggar.

Medlem
Skrivet av hawkin:

Det Remus sa. Trist att se när folk multi reggar.

Då svider det ju desto mer när de inte får någon nyckel Vi får vända på retoriken

Medlem

Kan ni inte göra ett litet försök iaf att försöka stoppa multireg?
1. bort med alla medlemmar som har samma IP (säg att ni ger ut 1 nyckel per hushåll t.ex)
2. Låt inte folk registrera sig med dessa "temporära email" emails
3. 1 konto per personnummer.

osv, kan va en början iaf.

Medlem

hade också varit intressant att veta hur utdelningen av nycklarna går till väga..

Medlem

jepp, är säkert många här som har skapat konton sedan utlottningen började och fortfarande håller på att skapa nya konton att anmäla sig med.

Tråkigt men vi som kör med det 1 konto som vi har, får helt enkelt hoppas att vi har otrolig tur.

Medlem

Citerar Mygan:
Kan ni inte göra ett litet försök iaf att försöka stoppa multireg?
1. bort med alla medlemmar som har samma IP (säg att ni ger ut 1 nyckel per hushåll t.ex)
2. Låt inte folk registrera sig med dessa "temporära email" emails
3. 1 konto per personnummer.

osv, kan va en början iaf. Så ifall min klass kompis som är född samma dag som mig skulle hon inte få registrera sig här eller??


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem
Skrivet av @TurkishGamer@:

Citerar Mygan:
Kan ni inte göra ett litet försök iaf att försöka stoppa multireg?
1. bort med alla medlemmar som har samma IP (säg att ni ger ut 1 nyckel per hushåll t.ex)
2. Låt inte folk registrera sig med dessa "temporära email" emails
3. 1 konto per personnummer.

osv, kan va en början iaf. Så ifall min klass kompis som är född samma dag som mig skulle hon inte få registrera sig här eller??

Ni har samma födelsedatum, inte personnummer.

Medlem

Good god let me win this

Medlem

Jaaa ! Håller tummar, ber till gud. Kom igen nu !

Medlem

Det ända jag någonsin vunnit var 1kg kaffe på nån jäkla lotto grej, nu vill jag fan i mig vinna något grymt!!!

Medlem
Skrivet av @TurkishGamer@:

Citerar Mygan:
Så ifall min klass kompis som är född samma dag som mig skulle hon inte få registrera sig här eller??

Tror inte du riktigt förstått hur det här med personnummer fungerar. Det är, som man skulle kunna tycka är uppenbart, ett nummer för att identifiera en person. Således har alla ett eget(personligt) nummer.
Vet inte hur gammal du är men trodde du ärligt talat fram tills nu att du delade personnummer med alla födda samma dag som du?

Haha! Tror inte en jävel sann läsare får en beta-nyckel? Kolla bara va många hycklare det kom på den dagen...

Skrivet av Seriousgoat:

Jaaa ! Håller tummar, ber till gud. Kom igen nu !

Tänk efter nu, det är väl knappast Gud du ska be till för att få Diablo-nycklar?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Seriousgoat:

Jaaa ! Håller tummar, ber till gud. Kom igen nu !

Tänk efter nu, det är väl knappast Gud du ska be till för att få Diablo-nycklar?

Nu när ni besitter 200 styckna betakeys så är ni ju gott som Gud

Medlem

Tycker e ska ge alla som svarade ja , och sätta efter ordning efter hur länge man vara medlem ...
Skulle nog inte få en , men det skulle nog betyda för de inbitna FZ fans som varit med länge


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

Tycker e ska ge alla som svarade ja , och sätta efter ordning efter hur länge man vara medlem ...
Skulle nog inte få en , men det skulle nog betyda för de inbitna FZ fans som varit med länge

Jag har varit på den här sidan bra mycket längre än mitt konto existerat. Sanningen är den att jag skapade detta konto för just, en tävling.

Jag hade förmodligen inte gjort mitt konto alls om det stog "Nyregistrerad får inte tävla".
Gg


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Skriv svar