Sista chansen – få en Diablo 3-nyckel av FZ!
Med turen på din sida kan du lira Blizzards klickfest redan i morgon.
Haha. Finns det en chans för oss läsare att få ta del av antalet intresseanmälda deltagare ni får efter tävlingens slut?
Skulle jag tycka vore kul
Samma här, blev först riktigt hoppfull men sen såg man antalet inlägg för den nyheten och insåg att chansen att få en nyckel är nog ganska liten^
Kan ni inte göra ett litet försök iaf att försöka stoppa multireg?
1. bort med alla medlemmar som har samma IP (säg att ni ger ut 1 nyckel per hushåll t.ex)
2. Låt inte folk registrera sig med dessa "temporära email" emails
3. 1 konto per personnummer.
osv, kan va en början iaf.
Citerar Mygan:
1. bort med alla medlemmar som har samma IP (säg att ni ger ut 1 nyckel per hushåll t.ex)
osv, kan va en början iaf. Så ifall min klass kompis som är född samma dag som mig skulle hon inte få registrera sig här eller??
- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian
Citerar Mygan:
osv, kan va en början iaf. Så ifall min klass kompis som är född samma dag som mig skulle hon inte få registrera sig här eller??
Ni har samma födelsedatum, inte personnummer.
Citerar Mygan:
Så ifall min klass kompis som är född samma dag som mig skulle hon inte få registrera sig här eller??
Tror inte du riktigt förstått hur det här med personnummer fungerar. Det är, som man skulle kunna tycka är uppenbart, ett nummer för att identifiera en person. Således har alla ett eget(personligt) nummer.
Vet inte hur gammal du är men trodde du ärligt talat fram tills nu att du delade personnummer med alla födda samma dag som du?
Tycker e ska ge alla som svarade ja , och sätta efter ordning efter hur länge man vara medlem ...
Skulle nog inte få en , men det skulle nog betyda för de inbitna FZ fans som varit med länge
Jag har varit på den här sidan bra mycket längre än mitt konto existerat. Sanningen är den att jag skapade detta konto för just, en tävling.
Jag hade förmodligen inte gjort mitt konto alls om det stog "Nyregistrerad får inte tävla".
Gg
Jag har ätit pannkaka!