Med raska steg mot Melodifestivalen

Medlem

På lördag blir det fotojobb. Eventfoto för att vara mer exakt.
Precis som förra året så ska jag föreviga röda mattan och själva förfesten inför Melodifestivalen här nere i Malmö. Det är huvudsponsorn till Melodifestivalen som bjuder delar av sin staff på lite mat och underhållning inför själva underhållningen. I år är det bland andra Statoil som ni alla vet som är huvudsponsor.
Det ska bli spännande att se hur de lagt upp det i år. Förra året var det underhållning på scen av en showgrupp och sen vad som såg ut som riktigt god mat lagad av landslagskockarna.

Kvällen börjar tidigt, det är plåtning på röda mattan redan klockan 15 och sen fortsätter spektaklet under några timmar fram till ungefär 19 då alla gäster bussas till Malmö Arena och Melodifestivalen.

För min del är det ett extra kul jobb eftersom jag sällan gör events. Men det är alltid en kick att få träffa en massa nya glada människor och som dessutom oftast ställer upp till foto med ett leende på läpparna.
Inga bilder ska redigeras så när jag väl tryckt på avtryckaren kan man säga att jobbet är gjort. Bilderna ska naturligtvis levereras till kunden men det sker snabbt och smidigt via Dropbox.

I kväll blir det kanske ytterligare någon match online.. beware!

#blogg

Medlem

Kul, lycka till.

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tack jonis!

Hua, blev lite sent igår kväll framför tv-spelet. Har varit rejält trött idag. Min personliga prestation skuggades tyvärr av ett inte så samarbetande team i övrigt vilket resulterade i många förluster. Annars gick det rätt bra och jag kom in trea totalt på en av matcherna Inte illa för någon som främst spelar som Recon.

1
Skriv svar