Regga dig för Guild Wars 2-betan nu!

Medlem

KUKEN!
Fan att jag såg detta först nu, satt och refreshade deras sida hela dagen igår men la mig ovanligt tidigt

Medlem

lite surt dom där proggen, kollar ej om man kör SLI eller ej verkar det som.

Medlem

Är det bara jag som inte har fått något bekräftnings mail.

Jag och min kompis reggade igår och han fick sin direkt men inte jag, så är det någon annan som inte har fått något än?


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem

Skulle vara kul att komma med
Har inte haft så stort intresse för GW2 tidigare men har börjat kolla på det mer och mer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Tobblish:

KUKEN!
Fan att jag såg detta först nu, satt och refreshade deras sida hela dagen igår men la mig ovanligt tidigt

Vad är problemet? Anmälningen är fortfarande öppen, och jag tvivlar på att det är först till kvarn som gäller.

Medlem
Skrivet av Kurrzone:
Skrivet av Tobblish:

KUKEN!
Fan att jag såg detta först nu, satt och refreshade deras sida hela dagen igår men la mig ovanligt tidigt

Vad är problemet? Anmälningen är fortfarande öppen, och jag tvivlar på att det är först till kvarn som gäller.

Dom brukar ju alltid köra förs till kvarn systemet sen att det blir lotto.
Töligt när man väntat på spelet så pass lång tid =/

Medlem

Är enormt skeptisk till gw2. därför får man hoppas på en beta plats så man kan kika lite. Gw1 var löjligt tråkigt i min mening

Medlem

Någon som har fått det?

Medlem

När var det tänkt att betan skulle dra igång?

Inaktiv
Medlem
Skrivet av MarkeMarke:

lite surt dom där proggen, kollar ej om man kör SLI eller ej verkar det som.

Den informationen kommer in till Anet, den visas bara inte i programmet. Samma sak om man har flera HDD's.

Medlem

Tack FZ för heads up! Reggad och klar!

Är ju stor TOR fan och spelare, men klart man måste testa GW2 liret

Medlem

Jag har inte fått någon comfirmation mail iheller. Jag reggade mig inom 1 minut då det stod på FZ att man kunde regga sig.
Min kompis har fått mail som regga sig efter mig.. skummt.

Medlem

Kan någon länka en bra dator specc för dagens spel eller till Gw2. Jag funderar på att uppgradera min.
Enligt programmet man kolla specc som man ladda ner för att skicka in till arenanet visade detta för mig. Jag är ingen expert på dator delar etc:

Operating System: Windows 7 Professional 64-bit (6.1. Build 7601) Service Pack: 1
Processor: Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz (4 CPUs). ~2.7G Hz
Memory: 4096MB RAM
DX version: DX11
Graphic Card: ATI Radeon HD 5800 Series
Graphic Memory: 2801 MB
Display etc: 1680x1050 60hz
Free Discspace: 30GB

Medlem
Skrivet av Guaze:
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Svanberg:

Någon som fått ett confirmation mail?

Men du får det bara om du har blivit antagen...

Jaha! Tack för det, jag trodde att man skulle få ett mail direkt efter som confirmation att man hade anmält sig

Det ska man visst få. Min bror fick en men jag har inte fått någon än. Det lär nog dyka upp förr eller senare

Jag fick confirmation, sä betyder det att jag kommer vara med i betan? Eller är det bara för att veta att ArenaNet har fått dina uppgifter och så?:D

Medlem

Tror någon har missat ett och ett annat.. "Confirmation" får du INTE om du har blivit antagen i betan.. utan när du har ANMÄLT dig...

Medlem
Skrivet av Riqnable:
Skrivet av Guaze:
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Svanberg:

Någon som fått ett confirmation mail?

Men du får det bara om du har blivit antagen...

Jaha! Tack för det, jag trodde att man skulle få ett mail direkt efter som confirmation att man hade anmält sig

Det ska man visst få. Min bror fick en men jag har inte fått någon än. Det lär nog dyka upp förr eller senare

Jag fick confirmation, sä betyder det att jag kommer vara med i betan? Eller är det bara för att veta att ArenaNet har fått dina uppgifter och så?:D

"Thanks for signing up!

Thanks for signing up for a chance to participate in the Guild Wars 2 beta test. We've received your application and we'll email you if you've been accepted. We appreciate your interest in Guild Wars 2!

Sincerely,

The Guild Wars 2 Team
"

Det står klart och tydligt

Medlem

Precis.. KnäckeHäxan fick just sin beta nyckel..

Medlem
Skrivet av CAP0ne:

Precis.. KnäckeHäxan fick just sin beta nyckel..

eller kanske bara bekräftelse på att man var reggad och nycklarna kommer när betan kör i gång...

Om man läser i mailet som skickas ut är det ganska klart, och om man fortfarande är osäker finns det en mycket bra faq på beta.guildwars2.com, att man får en bekräftelse på att man reggat för beta vilket då inte är detsamma som att man är med i betan.

Medlem

Thanks for signing up!

Thanks for signing up for a chance to participate in the Guild Wars 2 beta test. We've received your application and we'll email you if you've been accepted. We appreciate your interest in Guild Wars 2!

Sincerely,

The Guild Wars 2 Team

Stog det i min mail efter sign


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Har nu fått följande mail.

"Thanks for signing up!

Thanks for signing up for a chance to participate in the Guild Wars 2 beta test. We've received your application and we'll email you if you've been accepted. We appreciate your interest in Guild Wars 2!

Sincerely,

The Guild Wars 2 Team"

Medlem

Guild Wars 2 på Twitter för 15 minuter sedan:

"Note: we have not announced when we will let you know IF you got into the beta or when the next event will be. ~RB"

De har sagt liknande saker tidigare, men trots det ser man på forum och andra ställen att en del tror att de redan blivit antagna när de fått sitt mail som bekräftar att de har anmält intresse.

Jaja, jag hoppas som fan att jag får testa Guild Wars 2. Spelet verkar ha ett mycket bra strids- och questsystem.

Inaktiv

Detta
Ser
Helt
Underbart
Ut

Medlem
Skrivet av Bruttan:
Skrivet av CAP0ne:

Precis.. KnäckeHäxan fick just sin beta nyckel..

eller kanske bara bekräftelse på att man var reggad och nycklarna kommer när betan kör i gång...

Om man läser i mailet som skickas ut är det ganska klart, och om man fortfarande är osäker finns det en mycket bra faq på beta.guildwars2.com, att man får en bekräftelse på att man reggat för beta vilket då inte är detsamma som att man är med i betan.

hahahahaahha.. shit du var inte helt smart du människa..

Medlem
Skrivet av CAP0ne:
Skrivet av Bruttan:
Skrivet av CAP0ne:

Precis.. KnäckeHäxan fick just sin beta nyckel..

eller kanske bara bekräftelse på att man var reggad och nycklarna kommer när betan kör i gång...

Om man läser i mailet som skickas ut är det ganska klart, och om man fortfarande är osäker finns det en mycket bra faq på beta.guildwars2.com, att man får en bekräftelse på att man reggat för beta vilket då inte är detsamma som att man är med i betan.

hahahahaahha.. shit du var inte helt smart du människa..

Och varför inte då om jag får fråga?

För att jag förtydligar något som flera frågar om och ingen svara på utan är sarkastiska eller vaga i sina kommentarer..

Eller fär att jag kommenterar en post som är felaktig eller ironisk/sarkastisk eller bara otydligt trollande.

Eller??

Medlem

Kan inte vara med för sen -_-

Medlem
Skrivet av Bruttan:
Skrivet av CAP0ne:
Skrivet av Bruttan:
Skrivet av CAP0ne:

Precis.. KnäckeHäxan fick just sin beta nyckel..

eller kanske bara bekräftelse på att man var reggad och nycklarna kommer när betan kör i gång...

Om man läser i mailet som skickas ut är det ganska klart, och om man fortfarande är osäker finns det en mycket bra faq på beta.guildwars2.com, att man får en bekräftelse på att man reggat för beta vilket då inte är detsamma som att man är med i betan.

hahahahaahha.. shit du var inte helt smart du människa..

Och varför inte då om jag får fråga?

För att jag förtydligar något som flera frågar om och ingen svara på utan är sarkastiska eller vaga i sina kommentarer..

Eller fär att jag kommenterar en post som är felaktig eller ironisk/sarkastisk eller bara otydligt trollande.

Eller??

Även den minsta varelsen behöver hävda sig ;). Gör om, gör rätt. Förhoppningsvis en ganska bekant mening om du har lite hår på bröstet än.

Medlem
Skrivet av CAP0ne:
Skrivet av Bruttan:
Skrivet av CAP0ne:
Skrivet av Bruttan:
Skrivet av CAP0ne:

Precis.. KnäckeHäxan fick just sin beta nyckel..

eller kanske bara bekräftelse på att man var reggad och nycklarna kommer när betan kör i gång...

Om man läser i mailet som skickas ut är det ganska klart, och om man fortfarande är osäker finns det en mycket bra faq på beta.guildwars2.com, att man får en bekräftelse på att man reggat för beta vilket då inte är detsamma som att man är med i betan.

hahahahaahha.. shit du var inte helt smart du människa..

Och varför inte då om jag får fråga?

För att jag förtydligar något som flera frågar om och ingen svara på utan är sarkastiska eller vaga i sina kommentarer..

Eller fär att jag kommenterar en post som är felaktig eller ironisk/sarkastisk eller bara otydligt trollande.

Eller??

Även den minsta varelsen behöver hävda sig ;). Gör om, gör rätt. Förhoppningsvis en ganska bekant mening om du har lite hår på bröstet än.

Jag utgår från att din senaste kommentar var riktad mot mig och inte någon form av självkritik och då förstår jag inte hur jag "hävdar" mig. Jag förtydligade något, som i min mening var otydligt och andra i tråden missförstått, och du svarar med ohövliga kommentarer.

Och när jag försöker få ett förtydligande vad som gör mig till "shit du var inte helt smart du människa" så fortsätter du i samma stil.

Det känns inte som om det är jag som försöker hävda mig i denna tråd, jag upplever mig varken som sarkastisk, otrevlig eller på annat sätt ohövlig, vilket heller inte är min intention.

Som svar på din fråga så är jag familiär med "gör om, gör rätt" efter mina 8 år i försvarets tjänst, men det var ju 14 år sedan jag var yrkesofficer så innebörden kan ju ha förändrats över tid.

123
Skriv svar