*Vänligen lås tråden*
SMs är bra i PvP också, väldigt "allround" klass. Gametimen sparas ej när man är utloggad, det gäller endast för Asien.
Har endast tillgång till en iPod touch nu, återkommer med svar på alla frågor om ca 1h (Under periodpausen.)
Hann springa till datorn och ska nu svara på lite frågor.
@Anteskoog
SMs funkar bra även i PvE
@Jimiswe
Loggar in nu och lägger till dig.
@Lazers_y
Bra förslag, ska försöka komma på något bra system.
@Neatherblade
Ska skapa en tråd för ansökningar samt en för crafting osv inom legionen. Har du fått en invite än?
@Anjinsan
Heja Sverige och välkommen tillbaka!
Tack själv Fenris! Vi ses i abyss om några lvls..
Lycka till i Divinity!
attans..
blir nog inget aion med tanke på kostnaden.. var helt inställd på att man skulle betala för dom timmar man spelade, inte hela månader som wow eftersom att det var det jag hade hört:\
får se om man kanske får nån månad till julklapp annars blir det nog inget:(..
nån som har nått förslag på nått annat bra mmo som inte kostar lika mycket?
Alla bra p2p kostar så här mycket, men det är värt det. Se det som en hobby, du får många timmar nöje för lite pengar!
Det gör ni nog rätt i..
On topic kan jag säga att vi nu har en ventrilo kanal, info finnes på legionsrostern ingame.
Hej alla!
Ville bara tacka för min tid i FZ, har fått ett erbjudande om att joina Divinity med fenris, dom har lite mer chars i "min" lvl range så man slipper pugs etc.
Men jag är lika lätt att nå som innan om det skulle vara nått
väl mött!
Ingen stor överraskning kanske, men jag kommer att joina Fenris i Divinity.
Lycka till i Legionen allihop
Hej alla!
Ville bara tacka för min tid i FZ, har fått ett erbjudande om att joina Divinity med fenris, dom har lite mer chars i "min" lvl range så man slipper pugs etc.
Men jag är lika lätt att nå som innan om det skulle vara nått
väl mött!
Ingen stor överraskning kanske, men jag kommer att joina Fenris i Divinity.
Lycka till i Legionen allihop
/Salute Ayelle!
Vi ses i abyss, oroa dig inte.. Jag healar dig fortfarande.
Lycka till i Divinity!
Kan tillägga att vi nu behöver två nya centurions, är du intresserad kan du skicka ett PM. Jag kommer att kontakta de jag anser lämpliga ingame också.
Har RL saker att ordna upp men grindar sakta upp i lv, samt lvlar alchemy 150+ är långsamt lol. Försöker få tid att spela dock när jag inte gör annat viktigare.
Tankade i WoW och försöker få hum on Aion healing :/ blinding Light och insta heal verkar vara bra combo XD.
Crafting tar tid...
Uppdaterade org. posten lite också.
Det är från och med nu 20 dagar som är max offline tid om ingen direkt orsak har angetts. Detta pga. en viss platsbrist.
Älskade legionträffen! Vet inte hur man lägger upp bilderna så man ser dem direkt här i tråden, så länkar till dem istället;) Tog två på elefanten som var bra;)
http://www.fz.se/bilder/arkiv/8/82qhidareonwy0gcmbt7xjz3ul64p...
http://www.fz.se/bilder/arkiv/g/gj47k8yhwbscz1md60n253eilrxfp...
Mycket vackert! Mina bilder kommer imorgon. (Håller fortfarande på och väljer..) Jag tänkte även försöka fixa lite legions raider i Black claw village och nästa helg i lvl 25 instancen som jag har glömt namnet på..