Pokemon Black och White 2 tillkännagivna
Släpps till japanska DS:ar under sommaren, och troligtvis något senare på våra breddgrader.
#pokemon-black-version-2, #pokemon-white-version-2, #pokemon-black-version, #game-freak
För att folk inte ska bli förvirrade, Black and White 2 kommer inte motsvara grey/gray utan kommer förmodligen vara remakes på Sapphire och Ruby.
Kollar man på spelets logga på den Japanska pokemon sidan har loggan de karaktäristiska blåa och röda som de tidigare spelen + att Sapphire och Ruby firar 10 år denna sommar, vilket om man ska se hur marknadsmodellen sett ut för de tidigare spelen (LeafGreen, FireRed) kommer vara Remakes.
Fanns en intressant tråd på Reddit med spekulationer som ni kan leta upp, då jag inte orkar leta upp den själv ingen.
I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.
vad sägs om ett pokemon mmo huhu.
Finns väl redan? Pokemon online tror jag det heter. Kanske inte riktigt mmo.
Ett riktigt spel, inget som Gamefreak skickar en cease and desist till efter några veckor.
Ett AAA spel med typ 500 miljoner dollar i budget. Drömma kan man =P
För att folk inte ska bli förvirrade, Black and White 2 kommer inte motsvara grey/gray utan kommer förmodligen vara remakes på Sapphire och Ruby.
Kollar man på spelets logga på den Japanska pokemon sidan har loggan de karaktäristiska blåa och röda som de tidigare spelen + att Sapphire och Ruby firar 10 år denna sommar, vilket om man ska se hur marknadsmodellen sett ut för de tidigare spelen (LeafGreen, FireRed) kommer vara Remakes.
Fanns en intressant tråd på Reddit med spekulationer som ni kan leta upp, då jag inte orkar leta upp den själv ingen.
OM det är en remake, varför inte göra som tidigare och det heter något i stil med orginal spelet, av vilken anledning heter det black and white 2?
Här är Reddit tråden: http://www.reddit.com/r/pokemon/comments/q60fp/next_pokemon_g...
Jäklar, för 2 sekunder trodde jag det var "Black & White 2"...
vad sägs om ett pokemon mmo huhu.
Finns väl redan? Pokemon online tror jag det heter. Kanske inte riktigt mmo.
Pokémon online är som en gratisversion av multiplayerdelen i DS-spelen. Jag undrar vad Nintendo tycker om det egentligen.