Robot
SSX

Solen skiner, fåglarna kvittrar. Våren är på väg med stormsteg. Vilket för många betyder slutet på den alpina säsongen. Då kan man tacka gudarna för att snowboardspelet SSX äntligen släpps.

#ea-canada, #fifa-12, #nhl-12, #ea-sports-big


Medlem
SSX

Mycket fin res.
Men, kommer nog inte bli ett köp från min sida.
för, ett snowboard spel?.. med ingen möjlighet att spela med en polare på samma soffa?
det går.. om man har två st tv apparater och två st konsoller.. men ändå... va dåligt,
dom kunde ha skärt ner på grafiken så man kunde ha splitscreen, this is why I hate console gaming.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

årets casual-lir.. nice multiplayer var jag ändå inte intresserad av, det här är ett sånt spel som man drar igång när man inte har annat för sig, eller väntar på någon/nått. Man kör en bana, sen stänger man av typ.. ska bli roligt o testa


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Ingen splitscreen? Där försvann poängen för mig att köpa det överhuvudtaget...

Medlem

Ingen multiplayer i realtid? Så som jag förstått och av vad jag sett på de filmer där multiplayer visas upp går det att göra ett custom global event där man kan bjuda in sina vänner för att sedan spela tillsammans (inte spöken). Visst det krävs lite kommunikation om alla ska hoppa ur helikoptern samtidigt och de vanliga multiplayer-lägena finns förvisso inte. När en spelare sedan lämnar denna session blir den bästa tiden ett spöke och de andra spelarna som är kvar i eventet syns fortfarande i realtid.

Som sagt är detta bara vad jag sett utifrån deras förklaring på multiplayerläget. Nu ska jag stoppa in mitt eget spel i min PS3a och köra! Riktigt bra recension förövrigt.

Länk till videon jag pratar om (06:50)

http://www.youtube.com/watch?v=ElTJWELRzsA

zsm
Medlem

Herregud vad dåligt att inte ha någon splitscreen. Antar speltillverkarna att man är någon jävla eremit av något slag?

Medlem

Gillade demot, kändes precis som SSX ska. Kommer nog inte köpa det förrän det går ner lite i pris dock.

Medlem

Vaddå inget multiplayer i realtid? Stämmer ju inte överens med vad utvecklarna/utgivarna säger.

Medlem

Nej tack, klarar inte av sportspel som inte kan spelas i soffan tillsammans och bredvid en vän.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Nej tack, klarar inte av sportspel som inte kan spelas i soffan tillsammans och bredvid en vän.

QFT. Vad är liksom hela poängen med denna typ av spel, eller som du säger; vilket sportspel som helst, om man int kan spela splitscreen med en polare?

Medlem

Inget splitscreen = inget köp! Det var ju den roliga biten med ssx serien! Tabbe!

Medlem
Skrivet av Radiomorph:

Vaddå inget multiplayer i realtid? Stämmer ju inte överens med vad utvecklarna/utgivarna säger.

Vad säger dom då?

Medlem
Skrivet av CeyBee:
Skrivet av Radiomorph:

Vaddå inget multiplayer i realtid? Stämmer ju inte överens med vad utvecklarna/utgivarna säger.

Vad säger dom då?

Titta på mitt inlägg längre upp som innehåller en youtube-länk. Nu har jag spelat en stund och jag kan konstatera att jo, det finns multiplayer i realtid då det är fullsmockat med andra åkare som kör om och om igen för att slå den bästa tiden.

Medlem

Hur kan man inte lägga in split-screen i ett sådant här spel? Jag förstår inte hur man tänker.
Väldigt synd eftersom det nu inte blir något köp.

Medlem

Co-op or gtfo. Verkligen.


signatur

Rawr

Medlem

Splitscreen hade varit nice, men det kanske blir ett köp ändå; har någon i min närhet som är helt galen i SSX.

Inaktiv

split-creen, schit-screen, bryr mig inte om sånt.. har mina kompisar på xbox live och vill ha HELA bilden för mig själv tack!

Satt till 04 inatt och hade svårt att sluta, detta spel kommer ge mig dålig sömn och många roliga timmar framför skärmen. Ett spel med känsla och finess blandat med härligt overklig arcade.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Köpte spelet, men ångrar mig nu att jag la ut 500kr på detta. Kört tre banor och är less på det redan, känns inte som SSX längre. Kommer ligga och samla damm nu bara.

Dock så var enda anledningen att jag orkade de andra var för split-screen, var roligt att möta polare och tjejen som älskar SSX. Men nu när man bara kan köra själv så märker man hur segt spelet är.

Medlem

Hade nästan köpt det här direkt om det funnits split screen :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Var och köpte spelet idag, tycker det är skitkul, synd att det inte finns splitscreen men brukar inte spela så mycket MP ändå, föredrar Mortal Kombat och Forza när man har polare över, eller det gamla n64at. 1080 snowboarding för splitscreen =).

Medlem

Har spelat spelet konstant sen det kom ut, är sjukt nöjd!

Medlem

EA sports big?!

Medlem

Gåre att köra skidor? Skulle va money med ett bra skidspel

Medlem
Skrivet av AntonAlmighty:

Gåre att köra skidor? Skulle va money med ett bra skidspel

snowboard only, sorry

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av AntonAlmighty:

Gåre att köra skidor? Skulle va money med ett bra skidspel

snowboard only, sorry

Usch då... När ska det komma ett bra skidspel? Eller bmx , downhill vad som helst...

1
Skriv svar