handel i EU 3....

Inaktiv
handel i EU 3....

Sitter och försöker lära mig EU 3...allt funkar bra utom trading...sänder merchandisers till center of trade, stup i kvarten, men de har en tendens att bara försvinna efter ett tag....är det lönt att lägga pengar på detta? vad gör jag för fel? kan man göra någon inställning så att man auto-fyller på eller måsta man gå in och kolla hela tiden?

//JS

Medlem

Jo du måste gå in och kolla hela tiden och vara lite aktiv på den punkten men det e värt mödan.
Hur menar du att dina merchants försvinner? Mig veterligen så finns det bara merchants symboler på sidan i handelsmenyn i ett COT, dom visar dock om det är några av dina merchants på väg dit. Hur långt du har kommit i handeln i ett specifikt COT ser du genom att din flagga finns i någon av "trade bars" som visas när du klickar på ett COT.

Om du är säker på att dina merchants når fram och att du inte kan se dem så är det helt enkelt stenhård konkurrens på just det COT. Andra länder kommer att försöka slå ut dina merchants precis som du gör mot dem...

Medlem

Skaffa expansionerna så kan du ställa in så att datorn skickar automatiskt till en CoT av ditt tycke.

1
Skriv svar