Rykte: Nästa Assassin's Creed-protagonist är indian

Medlem
Medlem

Ja, och när artikeln postades var det inte mer än ett rykte då det inte var officiellt postat än då.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Norrin:

det jag la märke till på dom bilderna var att ena dräkten är det röda detaljer medan den andra blå, kommer man kanske kunna få välja sida i revolutionen och ändra utgången med 2 olika slut?


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Norrin:

det jag la märke till på dom bilderna var att ena dräkten är det röda detaljer medan den andra blå, kommer man kanske kunna få välja sida i revolutionen och ändra utgången med 2 olika slut?

Inte för att vara den som är den, men det är högst osannolikt då spelet inte utspelar sig i realtid så storyn kan bara sluta på ett sätt. Eller?


signatur

// Bacon <3

Medlem

Just nu kan jag bara säga nej tack. Detta låter inte alls intressant för mig.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Norrin:

det jag la märke till på dom bilderna var att ena dräkten är det röda detaljer medan den andra blå, kommer man kanske kunna få välja sida i revolutionen och ändra utgången med 2 olika slut?

Inte för att vara den som är den, men det är högst osannolikt då spelet inte utspelar sig i realtid så storyn kan bara sluta på ett sätt. Eller?

alltså det jag menar är att om man väljer att slåss med dom röda så får man ett slut väljer man att gå med blå så får man ett annat pga att man kanske får göra visa val under storyn. finns ju redan en drös med andra spel där man får göra val. så ser inte det svåra att det skulle kunna vara så rent mekaniskt.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Norrin:

det jag la märke till på dom bilderna var att ena dräkten är det röda detaljer medan den andra blå, kommer man kanske kunna få välja sida i revolutionen och ändra utgången med 2 olika slut?

Inte för att vara den som är den, men det är högst osannolikt då spelet inte utspelar sig i realtid så storyn kan bara sluta på ett sätt. Eller?

alltså det jag menar är att om man väljer att slåss med dom röda så får man ett slut väljer man att gå med blå så får man ett annat pga att man kanske får göra visa val under storyn. finns ju redan en drös med andra spel där man får göra val. så ser inte det svåra att det skulle kunna vara så rent mekaniskt.

Det känns dock ganska osannolikt på grund av hur alla spelen är länkade tillsammans, i alla fall om dom planerar att göra ett spel till. Blir nog svårt att få ett nytt spel att passa in rätt till olika slut på sättet dom här spelen är gjorda Gör dom inte det så kan det ju bli så ^^

Medlem
Skrivet av borotroth:
Skrivet av Angust:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Angust:
Skrivet av Norrin:

det jag la märke till på dom bilderna var att ena dräkten är det röda detaljer medan den andra blå, kommer man kanske kunna få välja sida i revolutionen och ändra utgången med 2 olika slut?

Inte för att vara den som är den, men det är högst osannolikt då spelet inte utspelar sig i realtid så storyn kan bara sluta på ett sätt. Eller?

alltså det jag menar är att om man väljer att slåss med dom röda så får man ett slut väljer man att gå med blå så får man ett annat pga att man kanske får göra visa val under storyn. finns ju redan en drös med andra spel där man får göra val. så ser inte det svåra att det skulle kunna vara så rent mekaniskt.

Det känns dock ganska osannolikt på grund av hur alla spelen är länkade tillsammans, i alla fall om dom planerar att göra ett spel till. Blir nog svårt att få ett nytt spel att passa in rätt till olika slut på sättet dom här spelen är gjorda Gör dom inte det så kan det ju bli så ^^

tänkte mest på att dom brukar gömma sådan saker i sånna här teasers. och assasins creed serien har haft sin del utav massa dolda saker i trailers,teasers och bilder som avslöjat saker om gameplay mekanik och story. jag säger inte att det är så som jag föreslog men mycket möjligt något liknande att man får välja sida om man vill vara med fransmännen eller engelsmännen kan ju vara att man försöker spela ut dom mot varandra med. hoppas iaf att dom fixar ny motor och fräschar upp det hela med något nytt.

dock besviken som fan på att dom valde usa under revolutionen, hade velat se att man var i japan och leka ninja och slakta samuraj templars eller viktoriansk era i london eller paris.


signatur

God is dead

Trevlig del av historien...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Trevlig del av historien...

ja krig och våld är väldabs trevligt.


signatur

// Bacon <3

Medlem

"Den siste Assassinen"....
Nja, lite besviken att dom valde den eran då dom andra som fanns i tankarna var intressantare, men lite konspirationteori ala National Treasure kanske går, mycket av småpusslen i dom tidigare spelen har ju visat usas presidenter och liknande så nog kan dom hitta saker att väva in...originellt, nej...
Angående klädseln kan det ju vara en liten tease också för att visa varumärket AC bättre, men jag gillade stilen, realistiskt nej. Men tänk Daniel Day Lewis så tror jag nog att det kan funka att blanda stilarna men kanske inte i denna omfattning. Kan antaglien också tvinga till ett nytt typ av fokus på gamplay då tipis är lite instabila att hoppa på...

Medlem

Som bekant är det alltså fastställt nu att det inte är indianer det handlar om utan ursprungsamerikaner.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Indianer är ju dock det som oftast generaliseras som native americans.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

12
Skriv svar