Robot
Mass Effect 3

Väntan är nästan över. På torsdag beger sig Commander Shepard ut på sin allra sista resa. Inför den blytunga Mass Effect 3-releasen träffar FZ mannen bakom Biowares rymdtrilogi.

#bioware, #mass-effect-3, #mass-effect-2, #diablo-iii


Medlem
Mass Effect 3

Jag såg det läckta slutet till ME3... Och är det värdigt? Nej långt i från.

Spoilertaggar tillagda för säkerhets skull. //Mod

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Jag såg det läckta slutet till ME3... Och är det värdigt? Nej långt i från.

Tack för en liten halvspoiler.

Inaktiv
Skrivet av lolBEEF:

Jag såg det läckta slutet till ME3... Och är det värdigt? Nej långt i från.

Fast hur kan du döma ut det så jävla snabbt egentligen? Ser jag slutet på vilket som helst så blir jag klart fundersam. Man får ta sig igenom spelet och se det själv.

Medlem

Har lagt till spoilertags för säkerhets skull.


signatur

Videomupp

Moderator | Testpilot

Men då måste det ju också finnas många olika "slut"? Så att säga att "slutet är dåligt" känns ju lite.. (insert word here)


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

De har ju redan sagt att det ska finnas olika slut precis som i iallafall tvåan där det är beroende på hur "bra" man gör ifrån sig med resurser och sånt, Spela mycket MP till.ex kan ge ett bättre SP slut om man nu inte kör varenda side-quest i SP istället.

Efter ha sett en video med alla buggar och glitchar känns det inte lika sexigt, men visst kommer man spela det ändå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Bjuder på lite kvalitetsunderhållning: (minimal spoilervarning)

Medlem

Vem är det som har spelat spelet? Jag vill fråga han en sak om en viss figur är med i ME3 eller inte.

Tänkte skicka PM så snart som möjligt. Måste ha svar, tanken dödar mig.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Vem är det som har spelat spelet? Jag vill fråga han en sak om en viss figur är med i ME3 eller inte.

Tänkte skicka PM så snart som möjligt. Måste ha svar, tanken dödar mig.

Vem tänkte du på då?


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Jag såg det läckta slutet till ME3... Och är det värdigt? Nej långt i från.

Spoilertaggar tillagda för säkerhets skull. //Mod

Varför i hinhåles håla vill man kolla det innan?

Som nån annan påstod så blir det nog ett par olika slut beroende på vilka val man gjort i ME, ME2 och ME3


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem
Skrivet av GeggaSWE:
Skrivet av Remus:

Vem är det som har spelat spelet? Jag vill fråga han en sak om en viss figur är med i ME3 eller inte.

Tänkte skicka PM så snart som möjligt. Måste ha svar, tanken dödar mig.

Vem tänkte du på då?

Om Harbinger är med. Har frågat överallt men inte fått något svar. Har till och med skickat e-post meddelanden till Keith Szarabajka själv ifall han gör rösten till Harbinger igen.

Inget svar.

Jag är nu mycket orolig att dom har klippt bort Harbinger......


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Det kommer bli helt jävla awesome. GOTY


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Hur stor del film och hur stor del spel är det tro?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av GeggaSWE:
Skrivet av Remus:

Vem är det som har spelat spelet? Jag vill fråga han en sak om en viss figur är med i ME3 eller inte.

Tänkte skicka PM så snart som möjligt. Måste ha svar, tanken dödar mig.

Vem tänkte du på då?

Om Harbinger är med. Har frågat överallt men inte fått något svar. Har till och med skickat e-post meddelanden till Keith Szarabajka själv ifall han gör rösten till Harbinger igen.

Inget svar.

Jag är nu mycket orolig att dom har klippt bort Harbinger......

De flesta röstskådisarna är ju med på IMDBs ME3 sida och där är han ju inte, hmm. fast i slutet på Arrival så säger han ju nåt i stil med "nu kommer vi".

Fast hans fåniga snack kan man ju nästan vara utan


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem
Skrivet av GeggaSWE:
Skrivet av Remus:
Skrivet av GeggaSWE:
Skrivet av Remus:

Vem är det som har spelat spelet? Jag vill fråga han en sak om en viss figur är med i ME3 eller inte.

Tänkte skicka PM så snart som möjligt. Måste ha svar, tanken dödar mig.

Vem tänkte du på då?

Om Harbinger är med. Har frågat överallt men inte fått något svar. Har till och med skickat e-post meddelanden till Keith Szarabajka själv ifall han gör rösten till Harbinger igen.

Inget svar.

Jag är nu mycket orolig att dom har klippt bort Harbinger......

De flesta röstskådisarna är ju med på IMDBs ME3 sida och där är han ju inte, hmm. fast i slutet på Arrival så säger han ju nåt i stil med "nu kommer vi".

Fast hans fåniga snack kan man ju nästan vara utan

Hmmm.. Jag gillade han riktigt mycket faktiskt... Fan om han inte är med.... Han ska tydligen finnas med i Codexet i ME3 iaf....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:
Skrivet av GeggaSWE:
Skrivet av Remus:
Skrivet av GeggaSWE:
Skrivet av Remus:

Vem är det som har spelat spelet? Jag vill fråga han en sak om en viss figur är med i ME3 eller inte.

Tänkte skicka PM så snart som möjligt. Måste ha svar, tanken dödar mig.

Vem tänkte du på då?

Om Harbinger är med. Har frågat överallt men inte fått något svar. Har till och med skickat e-post meddelanden till Keith Szarabajka själv ifall han gör rösten till Harbinger igen.

Inget svar.

Jag är nu mycket orolig att dom har klippt bort Harbinger......

De flesta röstskådisarna är ju med på IMDBs ME3 sida och där är han ju inte, hmm. fast i slutet på Arrival så säger han ju nåt i stil med "nu kommer vi".

Fast hans fåniga snack kan man ju nästan vara utan

Hmmm.. Jag gillade han riktigt mycket faktiskt... Fan om han inte är med.... Han ska tydligen finnas med i Codexet i ME3 iaf....

Smaken är som baken
Det känns som om han borde vara det eftersom det typ är ALLA Reapers som kommer.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Inaktiv
Skrivet av GeggaSWE:

Fast hans fåniga snack kan man ju nästan vara utan

Håller med. Sovereign var så jäkla mycket bättre på alla sätt och vis.

Medlem

Tror mina klockor är sönder. Tiden har börjat gå så in i helvete långsamt nu i väntan på att få spela.

ndr
Medlem

Galet kul co-op måste jag säga, det var längesen jag körde ett PC spel med så mycket utmaning.
Nu var vi iofs 3pers hela tiden, det kanske är lättare om man kör 4 men det är riktigt skoj!

Medlem
Skrivet av Vorheece:

Tror mina klockor är sönder. Tiden har börjat gå så in i helvete långsamt nu i väntan på att få spela.

Eller hur? Kan inte vara mer taggad på nåt just nu!


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

KoP
Medlem

Helgen är räddad! Trist att Garrus dog när jag spelade igenom ME2 så han lär man ju inte få se i ME3. :/ Ändrar inte gärna historien genom att ta en sparning innan han dog heller... hänt är hänt och historien skall icke skrivas om.

Medlem

Jag har lirat igenom ME3 två ggr nu, och jag kan säga såhär för att ni inte skall sabba handlingen

Lira INTE "Arcade" spelet gör det enkelt och svarar för er och personer som man inte vill skall dö eller försvinna gör det på löpande band.

Nu har jag ingen aning om direkt hur många timmar jag har lagt på detta, men det är åtskilliga

Spelet är hursomhelst runt 10Gb i SP kampanjen, MP tar bara en bråkdel av spelet, så krutet har man lagt kring just SP, och det glädjer mig, för det finns mkt action, valmöjligheter osv att hämta.

Skall man vara kritisk så märker man att hårdvaran inte riktigt hänger med, oavsett om man har traditionell hårddisk eller SSD, så det är prollarna och grafikkorten som bänkar max och som blir flaskhalsarna i slutänden, tråkigt men sant.

Grafiken går inte direkt att klaga på, musiken är helt underbar likaså ljudet.

Det skall finnas åtskilliga slut, och det var inga problem att importera profiler från ME2

Styrningen är lite B likaså kameravinkeln, PLUS att man har lagt AUTOSAVE på Backtangenten på X360 bla vilket gör kanske att man sparar lite för mkt, och om man råkar komma åt den.

Men som sagt det är mkt action och val samt ögongodis, så jag antar att ni inte blir besvikna, detta är lätt en deltagare för GOTY 2012

/DT


signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

kan man va en snygg lesbisk brud i me3? annars blir det inget köp

Medlem
Skrivet av riktigninja:

kan man va en snygg lesbisk brud i me3? annars blir det inget köp

Ja det ska man kunna, man kan också vara en sjukt snygg kille som blir kär i en annan kille. (fanimej på tiden)


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Jag har lirat igenom ME3 två ggr nu, och jag kan säga såhär för att ni inte skall sabba handlingen

Hur kan du ha lirat igenom det två gr redan? Mellan två jobb?


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

1
Skriv svar