Fler Diablo 3-betanycklar på väg

Medlem

Varför delar ni inte ut nycklar istället som med andra betor man klickar att man vill ha en ? Det är mer rättvisst och det gäller att vara här vid rätt tillfälle, tycker inte att man ska blanda in facebook med fragzone eller det kan ni men håll tävlingar på båda sidor istället det kan väl ingen klaga på.

Medlem

Grattis till er epic weekend!

Medlem

Blizzard verkar inte registrera om man redan aktiverat betan.
Fick mail igår av Blizzard om att jag blev antagen, efter att ha varit registrerad i betan ungefär en vecka redan.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Varför delar ni inte ut nycklar istället som med andra betor man klickar att man vill ha en ? Det är mer rättvisst och det gäller att vara här vid rätt tillfälle, tycker inte att man ska blanda in facebook med fragzone eller det kan ni men håll tävlingar på båda sidor istället det kan väl ingen klaga på.

Mer Rättvist? /lmfao . Allt det resulterar i är att folk med pagewatchers, F5 kramp eller bottar vinner.

Medlem

Grattis, bättre lycka nästa gång

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Blizzard verkar inte registrera om man redan aktiverat betan.
Fick mail igår av Blizzard om att jag blev antagen, efter att ha varit registrerad i betan ungefär en vecka redan.

Fick du beta nyckel efter en vecka?
Jag har vart uppsatt där sedan första sekunda man kunde anmäla sig, med nästan alla Blizzard titlar registrerade på mitt konto, har inte hört något.

Men tusen gratulationer om du fick det, måste kännas jävligt gött!
rätt avis är jag måste jag erkänna..

Medlem

Grattis
Diablo 3! Never gonna give you up!

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Varför delar ni inte ut nycklar istället som med andra betor man klickar att man vill ha en ? Det är mer rättvisst och det gäller att vara här vid rätt tillfälle, tycker inte att man ska blanda in facebook med fragzone eller det kan ni men håll tävlingar på båda sidor istället det kan väl ingen klaga på.

Mest rättvist av allt måste ju ändå vara standardformatet på tävlingarna, där alla får en chans och slumpen avgör?

Håller dock med dig om Facebook, nej tack på allt FB.

Medlem

Vart är min nyckel?


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem
Medlem

Grattis till alla (4) vinnar! När man bommade denna dragning så får man fokusera sig på den näst viktigaste, Lotto på lördag!

Medlem

Tack så oerhört mycket! Detta ska avnjutas med en god middag och avrundas med en cocktail!

Vill även tacka er alla på redaktionen för att driva Sverige bästa spel-sida!

Medlem
Skrivet av firsov:

Fick du beta nyckel efter en vecka?
Jag har vart uppsatt där sedan första sekunda man kunde anmäla sig, med nästan alla Blizzard titlar registrerade på mitt konto, har inte hört något.

Men tusen gratulationer om du fick det, måste kännas jävligt gött!
rätt avis är jag måste jag erkänna..

Jag har varit anmäld sen ett år tror jag. Vann nyckel från FZ förra veckan, registrerat och spelat. Igår fick jag mail från Blizzard som meddelade och gratulerade mig för de hade minsann bjudit in mig till betan nu! Systemet, efter att de skickat ut massvis med nycklar till "fansites" m.m., verkar inte fungera riktigt 100.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Medlem

Grattis på er

Medlem

Glöm inte att köpa en trisslott bjosarn

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av firsov:

Fick du beta nyckel efter en vecka?
Jag har vart uppsatt där sedan första sekunda man kunde anmäla sig, med nästan alla Blizzard titlar registrerade på mitt konto, har inte hört något.

Men tusen gratulationer om du fick det, måste kännas jävligt gött!
rätt avis är jag måste jag erkänna..

Jag har varit anmäld sen ett år tror jag. Vann nyckel från FZ förra veckan, registrerat och spelat. Igår fick jag mail från Blizzard som meddelade och gratulerade mig för de hade minsann bjudit in mig till betan nu! Systemet, efter att de skickat ut massvis med nycklar till "fansites" m.m., verkar inte fungera riktigt 100.

Just sånt där gör att man börjar gråta och får en klump i halsen.


signatur

"Traders learn more about themselves in a year of trading than many learn in their entire adult lives."

Medlem
Skrivet av BAJAOOOO:

Just sånt där gör att man börjar gråta och får en klump i halsen.

Håller med, riktigt dåligt av Blizzard.
Tyvärr kan jag heller inte ge ut "nyckeln" som Blizzard skickade till någon behövande - eftersom länken är bunden till mitt konto.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

vann en nyckel förra veckan \o/ men jag fick ett brev av blizzard igår om att jag blev inbjuden till diablo 3 betan ändå. lite lol att få två möjligheter att komma med <.<

dmn
Medlem
Skrivet av Scarth:

Det är för räven större chans att hitta en shiny i Pokemon!

Ja, jisses...ni barn och era lustiga uttryck!

Medlem
Medlem

Någon av er som vunnit.. som kanske har lust att lira lite med mig?

Medlem

tror ni glömde en nyckel.. till mig.. grattis till de som vann nycklar!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Medlem

Meh.. Handpicked.

Medlem

Ingen som har en nyckel liggandes som skräpar?

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag har varit anmäld sen ett år tror jag. Vann nyckel från FZ förra veckan, registrerat och spelat. Igår fick jag mail från Blizzard som meddelade och gratulerade mig för de hade minsann bjudit in mig till betan nu! Systemet, efter att de skickat ut massvis med nycklar till "fansites" m.m., verkar inte fungera riktigt 100.

Aja okej. Haha nej det kan det inte göra då.
Hur verkar det gentemot D2?

Men grattis till beta nyckeln, ha så kul!

Medlem

Fick min förrgår från Blizzard. Behövdes inget FB-konto

Medlem

Protosstrator , hur fick du från blizzard bara sådär?

Medlem
123
Skriv svar