Medlem
Slutsålt ?

Går det inte att få tag i detta lir någonstans verkar ju vara uppköpt överallt ?

Medlem

bara beställa och vänta tyvärr

Medlem

Fick typ tag i det sista spelet i min stad när jag köpte mitt.

Inaktiv
Skrivet av 3lue3ird:

bara beställa och vänta tyvärr

hur lång tid brukar det ta?

Antar att det varierar från butik till butik, men kanske finns nåt generellt "minst så här långt"?

Medlem

Mailade med Webhallen och de sa att dem borde få in spelet idag eller imorgon..

Medlem

ahh får hoppas på det, snustorrt med conan överallt

Medlem

ja det är öken för oss som blitt utan första svängen:\ Bara hoppas dom ökar takten på sina pressar haha


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Verkar tyvärr uppskjutet till 10e nu på denna site


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Tvivlar på att det blir lätt att få tag i nu, tror dom sitter på lagret för att testa så servrarna pallar trycket osv.

Medlem
Skrivet av rigge:

Tvivlar på att det blir lätt att få tag i nu, tror dom sitter på lagret för att testa så servrarna pallar trycket osv.

Sen hur stora är dessa utvecklare? Kanske har dom bara 2st 4x brännare hahahahaha


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Var i en åtta butiker inne i city men det var totalt slutsålt och ingen visste när det skulle komma in igen. Det jobbigaste var på Webhallen där de hade 80 (!!!) exemplar bakom disken, som alla var bokade - det kändes sjukt drygt. Som tur var hade PC City i Linköping exemplar kvar, så det var ju bara att ta sig dit och köpa ett. Så nu är jag lycklig ägare till ett AoC, men kan tyvärr inte spela förän på söndag

Medlem

å faan det fanns i Linköping :/
jag hadde tur med att en kompis hittade 1 av 3 kvar i en butik i j-köping.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Tack för tipset zabjen fanns 4 st kvar varav 2 var bokade och ja ska ha två, bokade dom sista

Medlem

Lyckliga ni!!:( Känns som en evighet denna väntan.

Men gissar att det kommer ut rätt stora partier nästa vecka;)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

rigge; det är kalaslungt, kul att du verkar fått tag på dem

Jo, man kan ju hoppas Silenz Det verkade dock på butikerna som att det var osäkert på när och i vilken utsträckning de skulle få in fler exemplar.

Inaktiv

Jag ringde till B-ray där jag har bokat ett (lager i Sundbyberg, Sthlm).

Dom sa att dom skulle ha fått in denna vecka men det har blivit uppskjutet. Lär komma nästa vecka enligt honom och enligt honom skulle även alla butiker få leveranserna samtidigt, några hundra var iaf, vet inte om det stämmer men kan ju hoppas på nästa vecka

Medlem

är det bara jag tycker att dom skulle tjänat på att sälja dessa online och i nerladdningsbar form?

skulle också underlätta, nu måste man ju sitta och vänta hela långhelgen, sjukt drygt

Medlem

Kunde inte se att någon fick in AOC denna vecka (vecka23) så jag gissar att det kommer en större leverans nu vecka 24 till dom flesta butikerna:)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Enligt säkra källor fanns det ett trettiotal kopior av spelet för 399kr på MediaMarkt i Jönköping.

Inaktiv

Verkar gå att köpa och ladda ner online nu, men av någon anledning mycket dyrare än att köpa en "fysisk" kopia av spelet:

https://register.ageofconan.com/signup/ctrl/register/conan/AG...

Medlem

Mjo men så sugen är jag inte utan jag är en kartong fetisch lol. kan tillägga att jag saknar dom tiderna när spelen leverades i kartong med feta manualer i osv. Dvd plast fodralet är bra mycket tråkigare och simplare men bättre än en download iaf:P


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

Det går att köpa konton online nu och ladda ner spelet.

Gen
Medlem

Stora frågetecken där. Hur f*n kan det vara dyrare digitalt än på skiva? Hur tänker Funcom? Avskräcker köpare är vad dom gör.

€50 är ju nästan 500kr.

Medlem

Discshop.se har 200+ nu på spelet så skynda 8in där och beställ snabbleverans också för beställer ni före kl 16 kommer det nästa dag.

JAAA imrogon får man spela AOC8)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Spelbutiken har också fått in AoC


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Beställde från gameshop förra veckan men har inte fått det än. Gissar på att dom fick in det samtidigt som alla andra i går dock så hoppas det kommer imorrn

1
Skriv svar