Co-op för fyra i Assassin's Creed 3
Nämen, kooperativt lönnmördande? Xbox Live Marketplace har röjt ännu en detalj.
Det skulle ju vara förb***at gutt om det bra Co-Op missions, alltså lite större story-drivna, och inte bara som det brukar vara med skitupdrag man kan vara flera och uthärda, som tex. i Battlefield 3, det är ju typ bara stå där och skjut den första vågen, sen vänd dig om och skjut nästa våg.
Hoppas, hoppas, hoppas
Det skulle ju vara förb***at gutt om det bra Co-Op missions, alltså lite större story-drivna, och inte bara som det brukar vara med skitupdrag man kan vara flera och uthärda, som tex. i Battlefield 3, det är ju typ bara stå där och skjut den första vågen, sen vänd dig om och skjut nästa våg.
Hoppas, hoppas, hoppas
+1
Skulle co op bli som i ditt inlägg så kommer jag tvinga minst två kompisar att köpa skiten tillsammans med mig
Game long and prosper
Kan nån berätta vart hypen ligger i dessa spel? Har ettan till 360.. lirade i 2 timmar sen orkade jag inte. Bör jag lira igenom det eller?
Ettan var ganska enformig, men pröva de andra spelen de är så sjukt mycket bättre
+1
Men gillade du inte ens de 2 första timmarna innan det blev enformigt är nog de här spelen inget för dig
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?