Counter-Strike Global Offensive

Medlem

KoMmEr BlI AweSomE !

Medlem

CS dog för mig när 1.6 kom. Allt gott har en livslängd...

Medlem

jo då det blir nog bra om priset på spelet blir bra.


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Medlem

Mjo. nån hundring kan man väl pynta.

Medlem
Skrivet av qun0:

Gå och lek i skogen så får du bra grafik

Genialiskt säger jag bara!

Inaktiv
Skrivet av Nudel man:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Nudel man:
Skrivet av Westrr:
Skrivet av fall:

Herregud, det ser så jävla förbannat fult ut. Jag vet att det är en alpha men oavsett alpha eller inte så er spelet ut som skit, när dom försöker så hårt att få det snyggt så ska man inte visa liret förrens release.

Så bra att de som lirar CS väljer spelbarhet före den bästa grafiken då. Det borde du dock ha vetat vid detta laget ifall du nu lirar eller har lirat 1.6 eller Source..

synd bara enligt mig att många av dom är så jobbig som spelar CS aldrig hittat en server där man slipper folk som skriker och kallar en hacker

hmm kanske då för att du använder hack? för när jag spelat cs och css hör jag aldrig varit med om det.
Och självklart att du blir kallad hacker om du söker public servrar i 1.6 inne på steam. vill du spela med russar och andra människor som inte kommer från sverige får du fan vara beredd på sådant.

dubbeklicka servrarna på css är folket trevligt. Där blir dom bara otrevlig ifall du beter dig illa

Sedan du kommer få möta idiotiska spelare i cs:go med. Tro mig för jag lirar det, dock är det relativt lugnt ännu men tävlingsinriktade idioter dras alltid till alla cs spel. Du kan inte slippa dom. Men det finns en magisk grej som heter mute player och vips slipper du skrikande fjollor

när jag spelar mot Svenskar träffar jag bara 12 åringar som som försöker trolla, så spela med Svenskar undviker jag sen har jag inte 1.6 bara CSS och när det går bra och man ligger först på listan då blir jätte många sur och skriker fuskare eller hacker...

ja men css är långt ifrån 1.6 självklart du stöter på omogna 12 åringar herregud -.-'

Medlem
Skrivet av bent toe:

Köper det om dem har sikte den här gången.. avskydde att man inte kan sikta ned för pipan som i spel som Battlefield. Att springa omkring med ett vapen snett ute till höger och skjuta från höften är inte kul. Realistiskt eller inte..

Det är en nödvändighet för att det skall kännas frsächt och nytt... men Valve har aldrig gjort det i något tidigare spel.. så jag håller inte hoppet uppe.

Nej, fy tusan. Själv är jag så trött på spel där man måste sakta ner och sikta in för att kunna träffa någon. Det ska bli riktigt härligt att ett nytt CS är på väg. Snabbt, arkadigt och riktigt roligt

Medlem
Skrivet av Lukan:
Skrivet av stenhuggarna:

Spelet släpps även till Mac, ni på FZ glömmer ALLTID att skriva med när ett spel även släpps till Mac.

Vad är en Mac?

Tror att mac är en förkortning av macka.. Fast vettefan hur det är tänkt att man skulle kunna spela på en sån???

Medlem
Skrivet av fall:

Herregud, det ser så jävla förbannat fult ut. Jag vet att det är en alpha men oavsett alpha eller inte så er spelet ut som skit, när dom försöker så hårt att få det snyggt så ska man inte visa liret förrens release.

Vaddå fult? duger inget åt dig? sätt på dig glasögonen så kanske du ser bättre


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Inaktiv

Tror det kan bli bra om de inte konsolifierar det för mkt. Spela publikt går dock alltid bort pga av alla morons. Hoppas för gudarna att den kommer med dedikerad server.

Medlem

ingen av bilerna ar ingame

12
Skriv svar