Vinn Mass Effect 3 och Vault Case
Skulle ett gratisexemplar av fullbetygaren kanske smaka? Då ska du tävla med FZ.
Oh mass effect! då kan jag spela om tycka det är jättebra enda tills bioware spottar mig i ansiktet! JÄTTEROLIGT
Hade jag inte redan spelat Mass Effect 3 hade jag velat tävla. Nu när jag vet dåligt det blivit så avstår jag. Vill inte ens vara ägare till skiten. Lycka till, ni som tävlar!
jag fattar inte vad du tycker har blivit dåligt. uppdragen är minst lika bra som de andra spelen. styrningen är markant bättre. visst har de skalat av för mycket av rpg delen men det är ett grymt bra spel.
Hade jag inte redan spelat Mass Effect 3 hade jag velat tävla. Nu när jag vet dåligt det blivit så avstår jag. Vill inte ens vara ägare till skiten. Lycka till, ni som tävlar!
jag fattar inte vad du tycker har blivit dåligt. uppdragen är minst lika bra som de andra spelen. styrningen är markant bättre. visst har de skalat av för mycket av rpg delen men det är ett grymt bra spel.
Du har inte spelat klart det antar jag.
Jag skulle ha sagt i stort sett samma sak om jag inte spelat klart det. Helt ok spel (lite för avskalat ur ett RPG perspektiv dock jämfört med 2an, för att inte tala om 1an) ända fram till de sista 15 minuterna.
Sista 15 minuterna förstörde inte bara ME3 utan alla tidigare spel och hela mass effect universumet. Helt jävla värdelöst slut.