Assassin's Creed III blir mer lättillgängligt
"Vi lovar dig att du inom 30 sekunder efter att du satt i skivan kommer att lönnmörda någon. Det är ett löfte", säger utvecklarna.
Tolkade det inte som att de vill göra det mer casual, utan att de nu har en chans att göra en ny bra början för nya spelare till serien.
Om t.ex. ditt första AssCreed-spel hade varit Revelations, hade det känts väldigt komplext, mycket saker och förmågor, story osv att försöka förstå sig på.
Nu har de istället en chans att börja om med en huvudperson, som inte har mycket saker de kan göra i början tills de har lärt sig mer igen, ingen backstory som konfunderar en osv.
Så hoppas jag iaf att de menar det, att början blir lite simplare, men det hoppas jag inte betyder att man inte lär sig en jävla massa mer übercoola superskillz innan spelet är slut
Tolkade det inte som att de vill göra det mer casual, utan att de nu har en chans att göra en ny bra början för nya spelare till serien.
Om t.ex. ditt första AssCreed-spel hade varit Revelations, hade det känts väldigt komplext, mycket saker och förmågor, story osv att försöka förstå sig på.
Nu har de istället en chans att börja om med en huvudperson, som inte har mycket saker de kan göra i början tills de har lärt sig mer igen, ingen backstory som konfunderar en osv.
Så hoppas jag iaf att de menar det, att början blir lite simplare, men det hoppas jag inte betyder att man inte lär sig en jävla massa mer übercoola superskillz innan spelet är slut
Fortsätt du låtsas...
Imperator
Casual! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! Jävlaskitspel, nu har dom förstört hela spelserien, giriga jävlar!!! Har aldrig varit intresserad av deras titlar, såg någon annan spela på webhallen, och det verkade hur trist som helst!!!
Sådana här poster är väl konstruktiva och givande? Ifall folk vill bli tagna på allvar så bör man tänka på hur man uttrycker sig.
Onödigt att allt ska bli "lättillgängligt". Jag saknar den gamla goda tiden :/
Haha ja, förr gjorde du fel så dog din karaktär, Nu ska man få små gröna djävla pilar som pekar vart du ska gå, vem du ska prata med och har du dessutom förbeställt skiten så ska du påtvingas någonsorts magiska-livräddande-satans-raketskor som flyger dig i säkerhet om du skulle råka springa ut över ett stup också.. herre djävlar, Du skall vara gud helt utan någon nödvändig skicklighet... GE OSS DINA PENGAR OCH VI GÖR SPEL DÄR DU INTE ENS BEHÖVER TÄNKA SJÄLV.
lol
Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors
"I Assassin's Creed III lovar vi dig att du inom 30 sekunder efter att du har stoppat in skivan kommer att lönnmörda någon. Det är ett löfte." - det löftet fick mig att inse att jag aldrig kommer spela spelet. Snabbmatsgenerationens spel är verkligen meh.
Ooooh the drama!
I Assassin's Creed III lovar vi dig att du inom 30 sekunder efter att du har stoppat in skivan kommer att lönnmörda någon. Det är ett löfte.
Skiva is so last decade...
Orkade bara med ett asscreed, började på ettan men lade ner det ganska snabbt, körde dock igenom tvåan men det tog emot en del efter halva spelet. Nu känns det som det får räcka med Prince of Persia/Tomb Raider gameplay för min del. Möjligtvis om det kommer ett Mirrors Edge till, men det lär väl bli Origin only så det blir inget med det heller...
Haha ja, förr gjorde du fel så dog din karaktär, Nu ska man få små gröna djävla pilar som pekar vart du ska gå, vem du ska prata med och har du dessutom förbeställt skiten så ska du påtvingas någonsorts magiska-livräddande-satans-raketskor som flyger dig i säkerhet om du skulle råka springa ut över ett stup också.. herre djävlar, Du skall vara gud helt utan någon nödvändig skicklighet... GE OSS DINA PENGAR OCH VI GÖR SPEL DÄR DU INTE ENS BEHÖVER TÄNKA SJÄLV.
lol
Exakt, idiotiskt.
lol
Exakt, idiotiskt.
Sant, dagens spel är så jävla värdelösa egentligen. Jag har själv varit nära på att sluta gejma för skitspelen är så jävla lätta.
Som det står i artikeln "Det [AssCreed II] är ett otroligt komplicerat spel"
OOOOJA 2an är det svåraste spelet jag kört i mitt jävla liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sluta anpassa spel efter alla p11 noobs, gör förr i tiden, då det krävdes ballar av stål för att klara spel, t ex Jagged Alliance serien
Game long and prosper