Yakuza: Dead Souls släpps på fredag – se lanseringstrailern!

Robot
Yakuza: Dead Souls släpps på fredag – se lanseringstrailern!

Efter att ha överlevt kidnappningar, familjeförräderi och svinstark ramen är det nu dags för maffiatuffingarnas största utmaning hittills...

#yakuza-dead-souls, #sega


Medlem
Yakuza: Dead Souls släpps på fredag – se lanseringstrailern!

O_O yes för det absolut bästa man kan ha i ett spel är japaner som sjunger karaoke =_= eller riktigt dåligt dubbade röster som är ännu värre, och allvarligt talat ? räcker det inte med dom satans zombierna nu


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Nej.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

helvete jag sket på mig.. Trodde det var någon kille som hette Yakuza som pratade om Demon souls -> Dark Souls -> DEAD souls .. :<

Medlem

Stort fan av Yakuza-serien, men jag tror jag hoppar över detta spel. Idén att transformera om en suverän slagsmålsserie till en tredjepersonsskjutare och att introducera zombies är något jag inte kan hålla med om alls.

Medlem

Väntar nog hellre på Yakusa 5.

Medlem

Det blir nog ett köp av detta när priset sjunkit en hundring eller två.

Problemet med dessa spel är att de nästan innehåller för mycket saker att göra!

Skrivet av hastapan:

helvete jag sket på mig.. Trodde det var någon kille som hette Yakuza som pratade om Demon souls -> Dark Souls -> DEAD souls .. :<

Håller med, korkat att ha ett namn som påminner om just "Demon Souls" och "Dark Souls".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

tror jag skippar den titeln... är mycket tveksam...

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Stort fan av Yakuza-serien, men jag tror jag hoppar över detta spel. Idén att transformera om en suverän slagsmålsserie till en tredjepersonsskjutare och att introducera zombies är något jag inte kan hålla med om alls.

Ja, alltså... Det är väl egentligen synd att skippa någon del i serien, men om man ska jämföra alla så gillade jag den här delen minst. Även om skjutandet fungerar förvånansvärt bra, så är det synd att i stort sett ta bort fightingen helt och hållet. Dock är det ganska billigt, så om du nu verkligen är ett stort fan av serien borde du ändå testa det. Det har lika skön humor som de andra delarna och det finns fortfarande en himla massa sidoaktiviteter att göra.

1
Skriv svar