Nedräkning på Baldur's Gate-sajten

Skribent

Visst skulle det vara kul med en trea men jag skulle hellre se neverwinter nights 3... Det där onlinespelet ser inte ut som ett nwn.. det ser bara ut som skräp


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem
Skrivet av rockingdude97:

Visst skulle det vara kul med en trea men jag skulle hellre se neverwinter nights 3... Det där onlinespelet ser inte ut som ett nwn.. det ser bara ut som skräp

Japp. Älskar själv BG-serien, men en trea till NWN vore inte helt fel det heller. Den som lever får se.

Skrivet av Niihdaz:
Skrivet av rockingdude97:

Visst skulle det vara kul med en trea men jag skulle hellre se neverwinter nights 3... Det där onlinespelet ser inte ut som ett nwn.. det ser bara ut som skräp

Japp. Älskar själv BG-serien, men en trea till NWN vore inte helt fel det heller. Den som lever får se.

japp


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem
Skrivet av Niihdaz:
Skrivet av rockingdude97:

Visst skulle det vara kul med en trea men jag skulle hellre se neverwinter nights 3... Det där onlinespelet ser inte ut som ett nwn.. det ser bara ut som skräp

Japp. Älskar själv BG-serien, men en trea till NWN vore inte helt fel det heller. Den som lever får se.

Att jämföra Baldur's Gate med Neverwinter Nights är som att jämföra Half-Life med Call of Duty. Grymt spel men Baldur's Gate är ett sånt sjukt mästerverk.

OT:
Bra musik. Mycket bra musik. Rätt stämning! 3 timmar och jag börjar flippa ur..


signatur

Have a good time!

Medlem

Är det ett nytt Baldurs Gate blir jag otroligt glad. Har det gjort om det till ett vanligt hack 'n' slash som de förstörde Dragon Age 2 så blir jag vansinnig.

Medlem

Om det är något till iOS så tror jag att fler än jag kommer bli mordiska snarare än lyriska...

Medlem
Skrivet av TeveT:

Om det är något till iOS så tror jag att fler än jag kommer bli mordiska snarare än lyriska...

Det är lika bra att slipa stridsyxan redan nu och förbereda sig på besvikelse tror jag tyvärr..

Medlem

Mindre än en timme kvar, hoppas servern inte blir överbelastad den här gången=).

Medlem

Så tanken är att man skall se någon from av nedräkning på sidan samt höra musik? Jag ser bara den där döskallen, ingen räknare, ingen musik. Skall det vara på det viset?


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:

Så tanken är att man skall se någon from av nedräkning på sidan samt höra musik? Jag ser bara den där döskallen, ingen räknare, ingen musik. Skall det vara på det viset?

Nej, det ska vara en räknare som räknar ner (när detta skrivs står den på 13 minuter och det ska vara musik som spelas när man ansluter till sidan (den spelas bara en gång).

Medlem

Det var ju retligt. Jag har varit inne på sidan flera gånger sedan igår, men aldrig sett den där räknaren eller hört musiken.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:

Det var ju retligt. Jag har varit inne på sidan flera gånger sedan igår, men aldrig sett den där räknaren eller hört musiken.

rensa din browser cache.

Skrivet av Ender:
Skrivet av neonille:

Hmmm....jag gissar på ett nytt Baldurs Gate. Ni som vill ha ett nytt som liknar det gamla, dream on säger jag bara...

*Spelet kommer vara multiplayerfokuserat.
*Combaten kommer vara pissenkel och "flashig" för att locka till sig alla casuals.
*Det kommer att finnas 8 klasser. 3 från början, 5 av dom släpps senare som dlc.
*Handlingen kommer att vara skriven på en kafferast
*Det kommer släppas till konsol först, släpps till pc efter 2 månader, självklart är det buggigt som tusan och laggar även på en 20.000:- dator. Detta patchas sedan efter ungefär en månad...dock endast om spelet säljer mer än 5 miljoner ex...annars skiter dom i det.

Spelet kommer hyllas till skyarna av alla kritiker (som givetvis har spelat det till X360) men på metacritic kommer det få en score på ungefär 3.1

Ohh ja just det ja...glömde det viktigaste.
Det kommer vara i First person view mode. För det passar inte med den gamla kameravinkeln till konsol....

Ser fram emot detta

Huvudsaken är iallafall att du inte är bitter

Japp! snacka om stämningsdödare....


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

500 Internal server error

Antiklimax

Medlem

Är det schysst att sajten dör på 0:00:07


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

And server goes boom

Skrivet av Ondo:

Är det schysst att sajten dör på 0:00:07

=(


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem
Skrivet av Ondo:

Är det schysst att sajten dör på 0:00:07

Du måste reloadat sidan
Min gick ner till noll och sen hände inget mer,

Förän jag laddat om och fick det jag skrev ovanför.

Medlem

står på 0:00:00 för mig
inget har hänt

Medlem

Någon som får fram något ?

min sida är helt död nu


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Medlem

Kanske var en nedräkning till när dom skulle ta bort sidan

Medlem

Samma här, laddar man om sidan får man höra musiken igen men inget mer.

Medlem

Funkar ju inte...

Medlem

Seeeeeeeeeegt.....funka för böveln!!!!

Medlem
Skrivet av yol1982:

Kanske var en nedräkning till när dom skulle ta bort sidan

Ja precis, de ville bara se hur många som var intresserade av det här, http://www.beamdog.com/ ger en resultatet "503 Service Unavailable
No server is available to handle this request. "

Tror deras server återigen är överbelastad och att tanken är att man ska länkas till deras sida via den andra.

Medlem

hittade detta på Neogaf nu

http://us2.campaign-archive1.com/?u=3b6c0e6ef0c1deb880f420476...

Baldur's Gate Enhanced Edition


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Tusan vad nice, då blev det som man misstänkte hela tiden. Lätt ett köp trots att jag äger första och andra delen i två ex samt ett ex av dess expansioner=).

Medlem

sidan är delvis nere just nu och har vart det sedan 20:00

Skriv svar