Hett rykte – Bethesda gör Elder Scrolls-mmo
http://skyrim-online.com/ för er som vill ha Skyrim Co-op!
Kan inte FZ sluta ge dåliga nyheter, varje dag?
Jag blir ledsen varje gång jag kommer in och kikar på nyheterna, det är bara massa fint förpackade bajshögar och rykten om vilket spel i mängden som kommer störtdyka ner i oblivion
Gör en egen "Dark theme" med enbart dåliga nyheter och ge oss lite ljus i vardagen med det vanliga temat (Lol joke)
NEJ NEJ NEJ inget MMO tack!!!
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"
Nej tack, vill hellre se ett elder scrolls med coop.
Jo om man fick välja skulle jag oxo föredra 2 player co-op före ett mmo . Men man ska väl inte klaga att de gör ett ., tror inte de lägger ner sin vanliga serie och det är ju frivilligt att köpa det : )
Kan ej skriva åäö
Så länge dom gör MMO:et i samma stil som Skyrim så lär det bli riktigt grymt.
grafiken lär bli så förenklad att även den sämsta datorn i kambodja kan köra det .. mmo regel nr 1
Fast grafiken i Skyrim är ju redan riktigt dålig så, det lär knappast bli mycket bättre i deras MMO, fast de lär väl behöva lägga mer tid på det eftersom det är en stor satsning att göra ett MMO.
Frågan är väl kanske mer om jag verkligen VILL ha ett MMO av den här serien. Visst, tanken är alltid kul och lockande, och denna värld om någon är väl nåt jag gillar, men.. Har inte dessa spel redan gjorts till leda? Har inte hela världen ledsnat? Har svårt att tänka mig att det skulle vara möjligt att återskapa samma härliga känslor som senaste skyrim-spelet ger, och jag hoppas verkligen de tänker nyskapande om de nu ska försöka sig på detta för att det inte ska bli ytterligare en blek WOW-kopia av ett spel många redan tröttnat på. Meh..
Det här kan inte göras av Todd Howard - han hatar idén med att ens ha co-op till TES-spelen. Så gissningen blir att ett parallellt utvecklingsteam på eller utanför Bethsoft gör detta projekt.
Fan vad fail, det kommer suga totalt. Så länge jag inte kan bli mäktigast i världen (och göra ALLA ANDRA min bitch precis när jag vill) och hugga huvudet av en hel by (med permanent effekt på världen!), modda mitt spel samt fucka runt med konsollkommandon så är det fan inte Elder Scrolls.
Kommer GARANTERAT att bli grafiskt underlägset för att alla fucktards med kassa burkar inte ska gråta sig till sömns, "herp derp för hög ping!". Godrays or gtfo!
Jag har förtroende i Bethesda. Om de nu gör ett MMO så kommer det iallafall vara väl planerat och mycket att göra. Jag hoppas som någon tidigare sa att det bli första person, men i Bethesdas anda att det kommer finnas tredje person. Det värsta blir väl ändå buggarna och deras sätt att prata med människor.
Nej tack. Bethesda har inte kunnat göra ett underhållande spel på länge, och om ett MMO skall bli lyckosamt behöver det väldigt mycket mer än vad Bethesda lyckats med. Det låter inte lovande alls.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Tja, om hela Tamriel är med och servrarna rymmer en ganska så liten mängd spelare. Spelares namn skulle inte synnas i röd färg ovanför deras huvuden och first-person-perspektivet stannar. Om combat förblir som den är nu utan en massa keybindings som press 7 to cast fireball. Tamriel borde vara väldigt glest befolkat. Att stå på torget i Solitude tillsammans med hundratals andra spelare och spamma i chatten är inte vad jag vill ha utav Elder Scrolls.
Jag hoppas att det förblir ett rykte men Elder Scrolls har MMO-potential.
Jag vet inte vilken grupp jag gillar minst, old school hippies eller MTV generationen. Ni kan visa ert missnöje genom att inte köpa skiten sen.. Komiskt hur stora delar av gaming världen hatar på de titlar som är mest framgångsrika, tex WoW, CoD etc..
"If the road ahead is long, don't turn back"