Hett rykte – Bethesda gör Elder Scrolls-mmo

Medlem

Nej tack, vill hellre se ett elder scrolls med coop.

Medlem

Det kan bli hur bra som helst, men det kan ju också bli katastrof. Hoppas bara att dom behåller stridstekniken från skyrim som är skillbaserad och gärna 1-person-shooter.

Medlem
Medlem

Man kan väl hoppas... men bara om det blir sandbox mmo. Är så urbota trött på alla dessa themepark utan något innehåll annat än grinding/farming.

Medlem

Om det är ett Elder Scrolls MMO, så utvecklas det inte av Bethesda Game Studios, utan av Zenimax Online Studios.

Inaktiv

Räcker med MMOs just nu.

Medlem

Här tycker man deras combat är halvdåligt när dom gör ett "vanligt" spel, kan knappt tänka mig hur illa det blir med ett MMO

Medlem

Jag är lugn, Bethesda brukar aldrig göra mig besviken. Vad än de får för sig att göra så är jag övertygad om att det blir bra. Jag kommer fortsätta ha den inställningen tills de bevisat motsatsen.

signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

neeej! Co-Op istället!!! vill inte ha fler MMO

Medlem
Medlem

Kan inte FZ sluta ge dåliga nyheter, varje dag?
Jag blir ledsen varje gång jag kommer in och kikar på nyheterna, det är bara massa fint förpackade bajshögar och rykten om vilket spel i mängden som kommer störtdyka ner i oblivion

Gör en egen "Dark theme" med enbart dåliga nyheter och ge oss lite ljus i vardagen med det vanliga temat (Lol joke)

Vill inte se ett Elder Scrolls MMO överhuvudtaget.

signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Antar att detta var oundvikligt... Synd!

signatur

Life is pain, Learn to enjoy it.

Medlem

Tycker att det är lite tidigt för det, jag menar scrolls har inte släppts ännu

Medlem

Jag vill hellre ha Elder Scrolls VI

Medlem

NEJ NEJ NEJ inget MMO tack!!!

signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av Hannu:

Nej tack, vill hellre se ett elder scrolls med coop.

Jo om man fick välja skulle jag oxo föredra 2 player co-op före ett mmo . Men man ska väl inte klaga att de gör ett ., tror inte de lägger ner sin vanliga serie och det är ju frivilligt att köpa det : )

signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av VonSnoe:

Så länge dom gör MMO:et i samma stil som Skyrim så lär det bli riktigt grymt.

grafiken lär bli så förenklad att även den sämsta datorn i kambodja kan köra det .. mmo regel nr 1

Fast grafiken i Skyrim är ju redan riktigt dålig så, det lär knappast bli mycket bättre i deras MMO, fast de lär väl behöva lägga mer tid på det eftersom det är en stor satsning att göra ett MMO.

Medlem

Frågan är väl kanske mer om jag verkligen VILL ha ett MMO av den här serien. Visst, tanken är alltid kul och lockande, och denna värld om någon är väl nåt jag gillar, men.. Har inte dessa spel redan gjorts till leda? Har inte hela världen ledsnat? Har svårt att tänka mig att det skulle vara möjligt att återskapa samma härliga känslor som senaste skyrim-spelet ger, och jag hoppas verkligen de tänker nyskapande om de nu ska försöka sig på detta för att det inte ska bli ytterligare en blek WOW-kopia av ett spel många redan tröttnat på. Meh..

Medlem

Det här kan inte göras av Todd Howard - han hatar idén med att ens ha co-op till TES-spelen. Så gissningen blir att ett parallellt utvecklingsteam på eller utanför Bethsoft gör detta projekt.

Fan vad fail, det kommer suga totalt. Så länge jag inte kan bli mäktigast i världen (och göra ALLA ANDRA min bitch precis när jag vill) och hugga huvudet av en hel by (med permanent effekt på världen!), modda mitt spel samt fucka runt med konsollkommandon så är det fan inte Elder Scrolls.

Kommer GARANTERAT att bli grafiskt underlägset för att alla fucktards med kassa burkar inte ska gråta sig till sömns, "herp derp för hög ping!". Godrays or gtfo!

Medlem

Inga fler jävla MMO's!!!

Inaktiv

Jag har förtroende i Bethesda. Om de nu gör ett MMO så kommer det iallafall vara väl planerat och mycket att göra. Jag hoppas som någon tidigare sa att det bli första person, men i Bethesdas anda att det kommer finnas tredje person. Det värsta blir väl ändå buggarna och deras sätt att prata med människor.

Medlem

vill inte....

Medlem

Nej tack. Bethesda har inte kunnat göra ett underhållande spel på länge, och om ett MMO skall bli lyckosamt behöver det väldigt mycket mer än vad Bethesda lyckats med. Det låter inte lovande alls.

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!! Min budget räcker inte till ett mmo till!!!! =(

signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Nej tack, jag klarar mig utan.

signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Tja, om hela Tamriel är med och servrarna rymmer en ganska så liten mängd spelare. Spelares namn skulle inte synnas i röd färg ovanför deras huvuden och first-person-perspektivet stannar. Om combat förblir som den är nu utan en massa keybindings som press 7 to cast fireball. Tamriel borde vara väldigt glest befolkat. Att stå på torget i Solitude tillsammans med hundratals andra spelare och spamma i chatten är inte vad jag vill ha utav Elder Scrolls.
Jag hoppas att det förblir ett rykte men Elder Scrolls har MMO-potential.

Medlem

Inte förvånad.

signatur

The spiders won,t find us here.

Ish
Medlem

Jag vet inte vilken grupp jag gillar minst, old school hippies eller MTV generationen. Ni kan visa ert missnöje genom att inte köpa skiten sen.. Komiskt hur stora delar av gaming världen hatar på de titlar som är mest framgångsrika, tex WoW, CoD etc..

signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

123
Skriv svar