Okänt monster?
Kommer ihåg att jag var mitt inne i skogen och hittade ett övergivet hus. Gick in i huset, det var ganska mörkt men så ser jag en skugga, som är på väggen, så fort jag går in i rummet börjar den röra på sig, den fortsatte att klättra på väggen, sen när de kom fram blev jag så rädd att jag gick ut, vad är det för monster som klättrar på väggarna?!
Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.
På tal om okänt monster, har ni någonsin stött på monsterfisken som glider runt i Lake Rumare-trakten?
nej men jag minns att jag har mött en rätt så stor fisk i ett thieves guild quest :S
"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund
Exeron, hmmm har du tänkt på att det kan vara din egen skugga för att när du gick in i rummet var den still och när DU började röra på dig började den göra det me, hmmm kanske det kanske
De va inte min egen skugga, den rörde sig när jag inte rörde mig, trodde de va en spindel, o jag hade inte kört så långt då så jag visste inte hur dom skulle se ut o jag hatar spindlar i spel så jag kuta ut direkt, de va i nå övergivet hus mitt ute i helvete. De va nån skugg bugg (bästa rimmet idag) skuggan från andra sidan väggen syntes på min sida.
Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.