Det knäppaste ur Sega Force

Medlem

Vad gör Patte idag?
Varför har ni på FZ inte kontrakterat detta guldkorn? Skäms!

Inaktiv

1. Underbar lördagsläsning såhär kl 02.00 på natten, Inte skrattat så hårt så här sent på natten på länge

2. Vad händer om man ringer det där numret nu? Kanske Patte svarar och ger en några sköna kommentarer?

3. NI måste ju ta tillbaka Patte efter det man läste i texten :D!


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Helt klart battre an dagens recensioner dar alla ar sa PK. basta exemplet har ar ju nar patte ger ett plus for BROST.
Jag menar det ar ju sjalvklart ett plus eller hur. Brost. Men har pa fz.se (som exempel) ar det ju ett minus.


signatur

Taskigt.

Inaktiv
Skrivet av Cple:

Helt klart battre an dagens recensioner dar alla ar sa PK. basta exemplet har ar ju nar patte ger ett plus for BROST.
Jag menar det ar ju sjalvklart ett plus eller hur. Brost. Men har pa fz.se (som exempel) ar det ju ett minus.

Vad hände med Å - Ä - Ö i din text :)?


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Frilansare
Skrivet av Cple:

Helt klart battre an dagens recensioner dar alla ar sa PK. basta exemplet har ar ju nar patte ger ett plus for BROST.
Jag menar det ar ju sjalvklart ett plus eller hur. Brost. Men har pa fz.se (som exempel) ar det ju ett minus.

Det där kan vara det mest förvirrade/foliehattiga jag någonsin läst i våra kommentarstrådar. Grattis!

Medlem

Skrattade högt flertalet gånger under den här artikeln. När han lägger ut sitt telefonnummer var höjdpunkten. Kan knappt bärga mig inför del 2.

Bennet får passa sig. Patte kanske bestämmer sig för att återuppstå och ta över FZ.

Frilansare
Skrivet av asdfg:

Skrattade högt flertalet gånger under den här artikeln. När han lägger ut sitt telefonnummer var höjdpunkten. Kan knappt bärga mig inför del 2.

Bennet får passa sig. Patte kanske bestämmer sig för att återuppstå och ta över FZ.

The horror!

Frilansare
Skrivet av asdfg:

Skrattade högt flertalet gånger under den här artikeln. När han lägger ut sitt telefonnummer var höjdpunkten. Kan knappt bärga mig inför del 2.

Bennet får passa sig. Patte kanske bestämmer sig för att återuppstå och ta över FZ.

The horror!

Medlem

CAN I HAZ PART 2?

Medlem

Ingen del 2?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

12
Skriv svar