Bioware behöver hjälp: "Vad vill du se i Dragon Age III?"
Bioware flyttar fokus till framtiden, har under en längre tid undersökt vilken väg Dragon Age bör ta och behöver din hjälp.
Blir ingen trea för mig. Bioware ( Eller EA, Fan vet ) har tappat bollen totalt i mina ögon.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
EA borde lägga Ner bioware då ingen kan ta dom seriösa något mer. Att dom ens funderar på ett DA III är ett hån känns det som.
Men oavsett vad dom gör så kommer folk köpa det så spelar ingen roll. Antar DA III kommer vara en snygg låda innehållande en plastpåse med hund "skit" Kommer ändå få 5/5 av Media
Men ändå skönt som konsument nu 2012 att det knappt finns några AAA titlar alls att köpa så man kan sattsa på seriösa spel och kickstarter.
Kommer ändå få 5/5 av Media
Så sant, så sant.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
http://www.youtube.com/watch?v=aIP73xIAPLU&list=FL57KzEvzAhAL...
Vet ej hur man länkar på forumet här HA Men den där videon säger allt om hur EA gör för att få allt över 2/5 av 5-10 så som ME3 och DA 2
PS: Sjukt rolig video som alltid ger ett leende och skratt
Ge mig en stor fin,välgjord och öppen värld från ettan och en bra, komplicerad och personlig historia( 2ans historia var allafall personlig) så blir jag nöjd och kommer att köpa spelet.
Ifall det blir samma gamla rädda världen från de onda i historia som i ettan så kan spelet dra åt helvete.
Jag kommer aldrig förstå hur Da orgins kunde få beröm för sin historia men vissa kanske tycker att en bra historia är de goda mot de onda.
Jag hoppas att nästa stora västerländska rollspel(vad det än är) har en historia med politiska maktspel, förräderi, ovisshet( inte riktigt veta vad som händer) och att istället för att man ska rädda världen så ska de vara en högst personlig historia den fienden kanske inte är ond utan att de bara uppfattar världen på ett annat sätt än du.
The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.
Det första spelet var riktigt bra, lagom svårt så man verkligen behövde nyttja hela partyts alla skills för att överleva. Men 2an har jag inte orkat ta mig förbi start-zonen, action skadat skräp spel... sålde skiten till en polare som var arbetslös och hade för mycket tid att lägga på dynga. Nää.. så länge EA är med och lägger sin krokiga näsa i blöt så ser jag helst att Bioware helt slutar med spel... helt.
Gillade första. Tvåan kommer inte i närheten av första, i mitt tycke.
Tycker inte man borde utveckla en 3:a, utan börja på något nytt istället.
Vill de utveckla da3 borde man tänka om och se över alla misstag man gjort hittills.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |