Tävling – Shogun 2: Fall of the Samurai

Robot
Tävling – Shogun 2: Fall of the Samurai

Sista chansen att tävla hem den hyllade Total War-expansionen och tillhörande t-tröja.

#total-war-shogun-2-fall-of-the-samurai, #shogun-2


Inaktiv
Tävling – Shogun 2: Fall of the Samurai

Jag laddade upp med att köpa DLC-kampanjen till grundspelet Shogun 2. Typiskt nog hade Steam 75% rea på just den ett par dagar senare. Tur att den bara kosta €6.

FM-guru
F.d. Sisyr

HGGNNNN..... Blir så sjukt sugen på att köra skiten men grafikkortet pajade nyligen.

Medlem

Får vi reda på vinnarna direkt efter midnatt då? Eller är det ingen idé att sitta uppe och vänta?

Medlem

Resultatet brukar ramla in runt kl 12 dagen efter, så nej du behöver inte sitta uppe. Vet inte varför du skulle heller eftersom du inte kan göra mycket förren spelet kommer hem

Medlem

Jag är en fan av Total War serien sedan första Shogun spelet år 2000.
Jag hoppas verkligen att jag vinner "Fall of the Samurai"

Medlem

Hade varit trevligt att få ut vinnarna så snabbt som möjligt ;D

Såg att STEAM har flyttat FRAM spelet så det låses upp om 13 timmar på STEAM. Så det släpps den 22 istället för den 23!!!1

Medlem
Skrivet av zimny:

Hade varit trevligt att få ut vinnarna så snabbt som möjligt ;D

Såg att STEAM har flyttat FRAM spelet så det låses upp om 13 timmar på STEAM. Så det släpps den 22 istället för den 23!!!1

Och här tänkte jag vara framsynt och förbokade det typ i januari för att garanterat kunna spela på releasedagen. Fy fan vad segt att sitta hela dan imorgon och vänta på att få gå iväg till gamestop och hämta ut spelet :/ kanske kan dra dit imorgon redan och kolla?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

När släpper ni vinnarna?

Redaktör
Skrivet av GqchatarN:

När släpper ni vinnarna?

Nyss.


signatur
1
Skriv svar