Elva anledningar att skaffa Prototype 2

Robot
Elva anledningar att skaffa Prototype 2

Inte övertygad om att köpa Radical Entertainments nästa del i Prototype-serien – ge då utvecklarna en chans genom att kolla på elva argument för deras spel.

#prototype-2, #activision, #prototype


Medlem
Elva anledningar att skaffa Prototype 2

Tror det här ett sånt spel jag hade tyckt var roligare att spela själv än att kolla på. Det ser jävligt tråkigt ut, men som sagt...tror jag hade haft mer kul själv.

Medlem

Gillar hur nån/några av anledningarna endast är med på dlc. Ännu ett spel som på release dag har ett dlc?

Medlem

lol dom 2 eller 3 sista var ju dlc exklusiva så det var ju snarare. 9 anledningar att köpa spelet och 2 anledningar till varför jag inte vill köpa det.

Medlem

Efter det första, urusla spelet så passar jag det här.

Medlem

Synd, ingen av anledningarna tar upp det som gjorde 1:an till ospelbart. Det blir nog ingen 2:a för mig.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

vad gjorde ettan ospelbar egentligen ? tyckte det var riktigt underhållande för det mesta


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

vad gjorde ettan ospelbar egentligen ? tyckte det var riktigt underhållande för det mesta

När man spelade 1:an kändes det inte på något sätt som om man härjade runt i en riktig stad, det var en känsla av dockhus, pappkartongsbilar och människomodeller med max 5 olika utseenden. Det var urusel fysik och ingen finess alls.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av bleetzer:

Gillar hur nån/några av anledningarna endast är med på dlc. Ännu ett spel som på release dag har ett dlc?

Nej, förbokningsbonus från Gamestop

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av cute_ninja:

vad gjorde ettan ospelbar egentligen ? tyckte det var riktigt underhållande för det mesta

När man spelade 1:an kändes det inte på något sätt som om man härjade runt i en riktig stad, det var en känsla av dockhus, pappkartongsbilar och människomodeller med max 5 olika utseenden. Det var urusel fysik och ingen finess alls.

Jag kan inte minnas att jag stanna till i spelet och verkligen studera detaljerna, Prototype spelades ju som rambo rakt igenom och då var spelet både underhållande och roligt.

Medlem

88 anledningar till att inte köpa Prototype 2: Activision
Activision
Activision
Activision
Activision
Activision

osv.

Medlem

Om jag får spelet gratis av någon skulle jag kunna tänka mig att pröva det. Inte annars. Då ettan inte var något att ha, i min åsikt.

1
Skriv svar