För blodigt omslag på spelet – tvingades byta
Risens box var för blodrött för amerikanerna och utgivarna tvingades byta till en ljusblå. Se båda varianterna här.
#risen-2-dark-waters, #deep-silver, #dead-island
Om det där får dom att sätta kaffet i halsen så undrar jag hur deras vardag ser ut...
Oblodig?
Skär sig på ett A4 - "OMG WE ARE GOING TO DIE IN HERE!!!"
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Om det där får dom att sätta kaffet i halsen så undrar jag hur deras vardag ser ut...
jo man kan ju undra hur de reagerar om de skulle sen nån som blöder på gatan...
troligen går de fram och ger han en stämmningsansökan för att hans betéende är olämpligt för minderåriga och ska bara vara tillgängligt för äldre publiken...
sen tycker iaf jag inte det ser ut som blod direkt snarare en fläck röd sprayfärg...
jag kommer ihåg på den tiden när skaer som var importerade från usa hade massvis med blod och hemskheter som inte fanns i eus versioner, lite snabba exempel carmageddon, friskt med blod och gore, i eus version var det istället konstiga zombies man dödade som sprutade grönt konstigt blod. Fallout 1 och 2 var man ju väldigt noga med att fixa amerikansk version, för den europeiska var ju rent ut sagt mjäkig.
jag kommer ihåg på den tiden när skaer som var importerade från usa hade massvis med blod och hemskheter som inte fanns i eus versioner, lite snabba exempel carmageddon, friskt med blod och gore, i eus version var det istället konstiga zombies man dödade som sprutade grönt konstigt blod. Fallout 1 och 2 var man ju väldigt noga med att fixa amerikansk version, för den europeiska var ju rent ut sagt mjäkig.
I den europeiska versionen av Fallout 1 och 2 gick det inte att döda barn va? Men annars var det väl samma?
Det är i tyska versionerna av Carmageddon det är zombies istället för människor.
När jag är ute och går så skiter jag på mig varje gång jag går förbi ett rött hus! För man vet ju inte om det är blod eller färg! Gör inte ni det?
Ketchupflaskan i kylen... kan det vara någons blod?
Vi kan inte ha det i vår kyl för jag ringer polisen annars och säger att det är ett mord i min kyl eller så svimmar jag :S
¯\_(ツ)_/¯