"Free-to-play-spel som liknar Skyrim finns om två år"

Medlem

yeah.. hehe.. runescape.. amirite?

Medlem

Skulle inte ett MMO i Skyrim-storlek vara rätt litet? Som MMO betraktat, alltså.


signatur
Medlem

Slutade läsa vid "freemium-monetarisering". Top 3-fulaste uttrycket någonsin? De andra två kommer jag inte ens på just nu.

Medlem

När man går runt i skogen och får syn på något gult och rött bakom träden, smyger fram och ser en McDonalds skylt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Free-2-Play är inte Free-2-Play. Det är Free-2-Play-Pay-2-Finish eller Free-2-Play-Pay-2-Enjoy, vilket i slutändan ofta blir dyrare än en produkt som Skyrim. Och är det inte en "betal" strategi så kommer de införa reklam i spelet... i väldigt stor skala. Jag säger nej, vi kommer inte se ett spel som Skyrim om 2 år som är "Free-2-Play".


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Gortie:

Skulle inte ett MMO i Skyrim-storlek vara rätt litet? Som MMO betraktat, alltså.

Jo, det skulle det.

Medlem

Free2Play är ett helvete. Spelar en del Travian på nätet, en runda kostar mig cirkus 3 papp.

Dyrt spel, men är man lat men ändå vill leka så kostar det...

Hörde jag någon som sa "precis som *host* prostituerade" *host*?

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Gortie:

Skulle inte ett MMO i Skyrim-storlek vara rätt litet? Som MMO betraktat, alltså.

Jo, det skulle det.

Vad menar du med "storlek"?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Gortie:

Skulle inte ett MMO i Skyrim-storlek vara rätt litet? Som MMO betraktat, alltså.

Jo, det skulle det.

Vad menar du med "storlek"?

Landyta.


signatur
12
Skriv svar