Tiger Woods PGA Tour 13

Medlem

Älskar som vanligt Michael Gills betraktelser! Raka motsatsen till alla "gameplay"-recensenter. Som det ska vara! Luv you man!

MFZ
Medlem
Skrivet av Tompa:

Först: nu är betyget på plats! Jag la upp recensionen i förmiddags och missade att den detaljen saknades - jag ber om ursäkt för det!

Sen: Mickes recension skiljer sig lite från hur det brukar se ut på FZ. Färre kalla hårda fakta är en kortfattad sammanfattning. Samtidigt, han bedömer ett årligen återkommande spel där nyversionens främsta kännetecken brukar vara att inte särskilt mycket är nytt. Så också i år, så det är inte helt omöjligt att recensionens innehåll är det mest relevanta som finns att säga om årets version.

Jag tycker inte att det framgår någonting alls om eventuell utveckling av spelet.
Knappt nånting alls tom. Mest helt uppenbara saker som att grafiken är ok, spelet styrs med en analogspak (dvs med handkontrollern, vilket jag tror är rätt standard idag när det gäller att styra spel på en konsol).
Inte ett ord om eventuellt stöd för andra kontrollers, tex move, hur väl det implementeras etc.
Vad har spelet för multiplayerfunktionalitet, etc etc....

Recensionen är i grund och botten undermålig och handlar mer om personens barndom än om spelet i fråga. Helt värdelöst på en spelsite mao.

IMHO.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Vem lirar detta?

Medlem

Jag tyckte det var en intressant läsning om ett ointressant spel (som jag aldrig haft tanken på att köpa). Så det tackar jag recensenten för.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar