Nya Skyrim- och Rage-avslöjanden i april

...har inte spelat något av dem, även om jag har RAGE på hyllan och väntar på att packas upp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas på meningsfullt innehåll till Skyrim. * håller tummen * Spjut! Spjut!

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av sgt_lol:

hoppas på ett större sortiment av mobs i skyrim, det vore kul!

Mods löser det. Bara leta på Skyrimnexus.

På tal om det, Todd Howard sa i en intervju förra året att mods till konsoler inte är någon omöjlighet. Vågar man kanske hoppas på ett modbibliotek till konsoler inom en snar framtid..?

Det hoppas jag innerligt inte.

Medlem

Tippar på expansion pack till Rage, med tanke på hur länge dom jobbat med spelet så borde det finnas mycket mer material att dela med sig,

Inaktiv
Skrivet av Oneone:

hd-texture pack för rage yay!

Kommer inte komma. Carmack har själv sagt i intervju att orginaltexturerna inte håller speciellt mycket högre upplösning än nuvarande material. Trist men c'est la vie.

Något slags DLC kommer väl till Rage men något spec. sexigt är det knappast - spelet har ju som bekant inte sålt spec. väl eller fått det bemötande som ID hade hoppats på så Bethesda lär inte skjuta till mycket pengar.

Medlem
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Breger:
Skrivet av Hannu:
Skrivet av sgt_lol:

hoppas på ett större sortiment av mobs i skyrim, det vore kul!

Mods löser det. Bara leta på Skyrimnexus.

Han använder nog X-Box eller PS3. Har du glömt bort dina konsolbröder?

Nope! pc is king

Occupy skyrim, Wars in skyrim,warzones - civil unrest och Skyrim live är några att moddar som ger mer liv i skyrim. Stridzoner där olika faction slåss över etc.

Tror att någon av dem också gav ca 100 nya mobs variationer till spelet också.

Medlem

Ja, för det första så vore det ju schysst om vi som kör på konsol också kunde få den där utlovade patch 1.5 nån gång.. vad är det som tar sån jädrans tid?


signatur

War, War never changes...

Medlem

Trevligt! Hoppas på lite nytt innehåll. Kanske dags att spela färdigt både Rage och Skyrim snart. Fast båda är ju spel av den typen att man kan dra ut på det en hel del, och då blir det ofta så för min del. Man vill ju helst göra alla uppdrag och se allt som går att se!

Inaktiv
Skrivet av NisseHult:

Trevligt! Hoppas på lite nytt innehåll. Kanske dags att spela färdigt både Rage och Skyrim snart. Fast båda är ju spel av den typen att man kan dra ut på det en hel del, och då blir det ofta så för min del. Man vill ju helst göra alla uppdrag och se allt som går att se!

Om du tror att Rage är ens i närheten av att spela i samma division som Skyrim gällande storlek och innehåll så är jag rädd att du har en fet besvikelse att invänta.

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av NisseHult:

Trevligt! Hoppas på lite nytt innehåll. Kanske dags att spela färdigt både Rage och Skyrim snart. Fast båda är ju spel av den typen att man kan dra ut på det en hel del, och då blir det ofta så för min del. Man vill ju helst göra alla uppdrag och se allt som går att se!

Om du tror att Rage är ens i närheten av att spela i samma division som Skyrim gällande storlek och innehåll så är jag rädd att du har en fet besvikelse att invänta.

Ingen fara, har kommit förbi det stadiet för länge länge sedan - Jag har spelat bägge spelen så pass mycket att jag vet precis vilka sorts upplevelser man kan förvänta sig i båda...och jo, Skyrim är givetvis det mer omfångsrika spelet om man ska uttrycka sig så. Rage har dock andra kvalitéer som jag också uppskattar.

12
Skriv svar