En riktigt lång fredag

Medlem
En riktigt lång fredag

Medan vi firar långfredag så hotar väderleksrapporterna med snöoväder i morgon. WTF?? Inte alls vad jag hade tänkt mig och sannerligen inte min bror och hans flickvän som planerar att köra motorcross i morgon.

Mina planer med löpning ser också lite iskalla ut, näsan rinner och hostan har börjat låta som en rejäl bronkit eller liknande. Inte så nice.

Något som däremot var riktigt kul var att åka ut i skogen med geväret och prickskjuta lite på min brorsa. På ca 50m avstånd var det inga problem att träffa en halvkropp. Jag kan med egna ord säga att det gör ont som f*n! Fick fina röda märken på benen och min brorsa skrattade så han kiknade. Jag har allt på film, men FZ tillåter mig inte lägga upp videoklipp... so no video for you guys.

Men påsken är för alla! Njut av den

[http://www.youtube.com/watch?v=ZwblsCyJ_BE]

#blogg

Medlem
En riktigt lång fredag

Lägg upp på youtube och länka till den?


signatur
Medlem

Ja, länka från youtube kan väl inte vara nått problem. Misstänker att FZ vill spara på den egna bandbredden till artiklar/nyheter.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag kikar på det den möjligheten just nu

Medlem

Nuu så ligger länken där. Inte något fantastiskt klipp alls, men roligt för oss som var där. Och jag kan lova att jag blev både röd och svullen från där brorsan sköt mig.

Medlem
1
Skriv svar