Medlem
SSX (2012)

Hej!

Är ny här på forumet och hittade lite till min förvåning ingen tråd alls som hade med det relativt nysläppta SSX att göra. Köpte det själv precis och blev lite nykär i serien igen, även om jag tidvis saknar den galna level- och karaktärsdesignen som fanns i Tricky och under vissa delar SSX 3.

Vad tycker ni själva som spelat det? Funkar ghost-mekaniken eller skulle ni hellre ha lobbies?

För övrigt skulle jag inte ha något emot ett par nya rivaler (speciellt eftersom jag fortfarande försöker övertyga mina vänner att prioritera det lite högre i sina want-to-buy listor) , så adda mig gärna på 360 om ni fortfarande pressar rekord och är med i global events.

Gamertag: o Coma White o

Medlem
Skrivet av Midboss:

Hej!

Är ny här på forumet och hittade lite till min förvåning ingen tråd alls som hade med det relativt nysläppta SSX att göra. Köpte det själv precis och blev lite nykär i serien igen, även om jag tidvis saknar den galna level- och karaktärsdesignen som fanns i Tricky och under vissa delar SSX 3.

Vad tycker ni själva som spelat det? Funkar ghost-mekaniken eller skulle ni hellre ha lobbies?

För övrigt skulle jag inte ha något emot ett par nya rivaler (speciellt eftersom jag fortfarande försöker övertyga mina vänner att prioritera det lite högre i sina want-to-buy listor) , så adda mig gärna på 360 om ni fortfarande pressar rekord och är med i global events.

Gamertag: o Coma White o

Tror det var sxx jag spelade till ps3, om inte ber jag om ursäkt Det var iaf grymt roligt och spelade ett antal timmar i det spelet Det är ett sånt spel som man bara kan sätta sig ner o spela när man har tråkigt, göra lite tricks o va stolt över det! tyvärr har jag ej testat det nya men nu när du gjorde en tråd om det blev jag sugen på det ^^

Ps, Välkommen till Fz familjen Vi kan vara lite tokiga ibland men det blir du snart van vid


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar