Bioware gör en pudel – nu får fler dra nytta av gratistiden!

Medlem

Man ska även få en Tauntaun Pet.
Eftersom swtor.com är nere i flera dagar nu, så kan jag inte länka till detta.


signatur
Medlem

Förstår inte varför alla klagar så förbaskat på ToR.

Visst, det har fortfarande dåligt med endgame-innehåll, men det är inte direkt annorlunda jämfört med andra spel vid release.
Och ja, spelet behövde finslipas vid release, men återigen, vilka mmo'er har inte behövt det?

Man kan inte direkt jämföra ett spel som varit ute i några månader med vad exempelvis WoW är idag, sju år efter release. Rift hade samma problem vid release som ToR, men med tiden så löste det sig.
Sen försöker de locka tillbaka spelare för att de ska få se att de har gjort ändringar, men det enda folk gör är att klaga på det och att skratta åt dem?

Verkar som att ni klagar och snackar skit bara för att ni har en chans att göra det.
Skärpning.

Anledningen till att swtor.com är nere till imorgon är för övrigt för att de ska göra ganska så drastiska ändringar på den. (Den är dålig så folk har klagat, och nu fixar de den. Usch så hemska de är där på Bioware!)

Medlem

Spelet var bara intressant till man hade spelat klart main story sedan dog det helt, att köra pvp eller samma grottor om och om igen är inte kul på något sätt.
Jag kanske börjar spela igen när de kommer med mer class content.

Medlem

Skulle mer säga att det är ett desperat försök att behålla de aktiva användarna då det är under en månad kvar tills Diablo3 kommer ut. Statistiskt sett kommer det inte vårda gott för SWTOR efter den 15 maj!!

Medlem

Blir ledsen om detta går åt skogen, för det kanske även betyder att Kotor skrotas (några av världens bästa rollspel) som värld och koncept. Ge mig Kotor 3 ..eller fyra! Låt mig spela singleplayer igen!

Medlem

Sällan detta händer för spel det verkligen går bra för, som andra säger så är det mer för att fånga fler spelare...Dem har tappat en hel del faktiskt, och mkt av pengarna går till partners. Tror inte jag sett fler F2P möjligheter av något annat mmorpg äv denna "storlek", dock tycker jag sådant är bra, och att fler borde göra sådant för sina fans. Själv spelar jag inte spelet eftersom jag tyckte det var skräp.

Medlem

Haha, finner inga ord för det spelet -.- Man gjorde 2 gubbar till 50 och gjorde lite allt möjligt och så såg man hur allt fler och fler spelare sluta med spelet väldigt fort. Sedan när man nått 50 egentligen var det inget mer, poff färdigt. Kändes som ett singelplayer spel man klarar på ett par veckor ^^ Min syn på spelet bara~


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Inaktiv
Skrivet av ingen aning:
Skrivet av McNord:

Vilka otacksamma spelare. Bioware erbjuder folk att få gratis speltid och så bitchar de om det så att de måste sänka kraven -.-

spelet är skräp, så klart att folk inte vill lira

Nörd, Please!...

Spelet är ljusår bättre än de gamla MMORPG spelen som World of Warcraft och dylika,
SWTOR är den moderna ersättningen till skräpspel som wow, deal with it!


signatur

The Year was 2027..

12
Skriv svar