Diablo 3-betan är öppen för alla i helgen!

Medlem

Hoppas bara man kommer in vid något tillfälle under helgen annars e det ju lite kasst.. Beta test or not.

Medlem

Lycka till med att komma in det är heeelt överbelastat

Medlem

Skön musik och atmosfär i log in sidan iaf. Duger åt mig

Medlem

Någon som VET om man ska ha The Amerikas eller Europe som server?

Medlem

Frågan är ju även om Europa varianten funkar

Medlem

Sweet, fungerar nu.. kör med US server, om någon undrar

Medlem

testar ni Europe eller The Americas?


signatur

FUBAR

Medlem

Yay, nu kom jag in.

Medlem

Får något med "Ther's a temporary outage of Bnet service blah bla blah"


signatur

FUBAR

Medlem
Skrivet av silencer:

Kom precis "nästan" in.. Jag hade ingen Battletag som man skapar på battlenet sidan.. tips!

Detta gör du när du loggar in på Battle.net. Gå in på Account sedan i vänster spalten har du lite info om ditt acc, längre ner där kan du göra en battletag (vilket är att du skriver i ett valfritt nick och får ett nr efter det som kommer visas när du spelar osv) and that's it.

E: jag får Disconnected for Battle net. Någon mer?

Medlem
Skrivet av Odee:

Någon som VET om man ska ha The Amerikas eller Europe som server?

Jag skulle säga att det är US som gäller men bara en gissning.

EU ger för mig bara Error 3003 efter jag enbart skrivit in Användarnamn och Lösenord.

US ger mig istället "server busy" och låter mig även skriva in Authenticator key.

Jag skulle personligen tolka det som att EU inte är igång och US är överbelastat.

EDIT: Nu fick jag ett nytt error på US. - "There is a temporary outage of the Battle.net service. Please try again later. (Error 75)"


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Yes! jag kom in.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Server is buys!

Medlem

för er som kom in nyss, har ni valt EU eller US som region?

Medlem
Medlem

Testar på US men får efter ca 30 sek felkod att ingen beta finns för mitt konto, ska det inte vara en öppen beta?

Medlem
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av Odee:

Någon som VET om man ska ha The Amerikas eller Europe som server?

Jag skulle säga att det är US som gäller men bara en gissning.

EU ger för mig bara Error 3003 efter jag enbart skrivit in Användarnamn och Lösenord.

US ger mig istället "server busy" och låter mig även skriva in Authenticator key.

Jag skulle personligen tolka det som att EU inte är igång och US är överbelastat.

Mja verkar vara så att de som kommer in kommer in på USA. Tack för hjälpen

Medlem

Jag har precis lyckats logga in med EU klienten efter att jag valt "The Americas" i options/account. Försöker dock creata en gubbe och det verkar vara lika stor kö där som i själva login

Medlem
Skrivet av Spas:

Testar på US men får efter ca 30 sek felkod att ingen beta finns för mitt konto, ska det inte vara en öppen beta?

samma här :/
what's up?

Medlem

Jag får bara "you've been disconnected from battle.net services" detta är på US login, verkar som det är den som gäller

Medlem

Vi betatestare som sitter här gör vårt jobb med att stressa servern (och oss själva)

Medlem

De hade ju kunnat ha ett minigame där man ska skjuta kråkorna på login rutan så hade man kunnat ha roligt så länge

Medlem

Det går så in i helvete seeeeeeeeeeeeegt!

Medlem

och nu är jag inne med min witchdoctor lvl 1 och väntar på mina vänner och flickvän som ska lyckas logga in...

Medlem

arrrrrrrrrrgh! Vill med!

Medlem

men fail blizz öppen beta!

Medlem
Skrivet av firsov:

men fail blizz öppen beta!

EU?

Medlem
Skrivet av firsov:

men fail blizz öppen beta!

Kan säga att jag även fick det där meddelandet en gång eller två innan jag lyckades logga in. Så det betyder antagligen ingenting

Medlem
Skrivet av Exxo:
Skrivet av firsov:

men fail blizz öppen beta!

EU?

nope Us.

haha då känner ja mig lugnare Bulleboss.
får bara Dc efter typ 30-40 sec :/

Medlem

Hmmm??? o.O
För mig blir det:
This Battle.net account does not have a Diablo III license attached to it (Error 12).
Hur kan Blizzy fucka up en ÖPPEN beta på det sättet?

Skriv svar