Beta-explosion – vad ska du spela i helgen?

Medlem

Jag väntar för fullt på Guild Wars 2 betan


signatur

Game long and prosper

Medlem

d3 tog typ 1½h att testa med den enda intressanta klassen, Tera meh, Star wars.......mer skräp.

Medlem

jag har förbeställt terra och kört 3 betor så jag hoppar terra....swtor skitar jag blanka faen i, bortkastade pengar som jag slände på det spelet...min högst personliga åsikt...om jag nu bara kunde komma in i d3 lite oftare skulle jag vara en happy camper.

Medlem

Körde tera i typ en timma. Smart att låsa fast movement och actions medan man hoppar i ett ACTION BASED mmo, riktigt smart

Medlem

Sitter och spammar inloggningen på D3 och försöker komma in. Blev besviken först men det är jävlar så skoj när man väl kommer igång

Gen
Medlem

Testat SWTOR nu och det var så stelt, tråkigt och WoWigt (fast i rymden). Nä fyfan!
D3 blir ett köp och har även beställt TERA CE för det är sjukt värt det. Det är snyggt, kul och fräscht. Visst finns det några saker att fixa till men jag hoppas att sådant löser sig.

Medlem
Skrivet av Salami:

Spelade D3 3-4h och måste säga det är något av det tråkigaste timmarna jag haft på ruskigt länge. Spelet är så själslöst och dött. Jag kan inte bry mig om jag ens levlar eller hittat ny utrustning för spelet spelar ändå åt mig. Varför ska jag levla om jag ändå bara kan välja den skillen som blizzard satt ut åt mig?

Klasserna kändes också helt döda, ingen själ ingeting. Saker händer bara på skärmen och stora pop upp fönster och achivements för att "berätta" åt mig hur duktig jag är som klarade av att klicka på skärmen för att jag är en hjärndöd "modärn" "gamer". Hade lika gärna kunnat vara Press "A" hela tiden och spelet styr gubben åt mig

Second that

Skriv svar