Hej! Jag ska kanske köpa ett PS3. Men vilket spel är bäst?

Medlem

Vilka spel är "coola" på xbox då? Halo och Gears of war? Haha säger jag!

Ps3 har ett så mycket bredare sortiment när det gäller spel!

Medlem
Skrivet av klotet:

du sejer kanske. då tyker jag att du ska skafa xbox istället med coolare spel. de finns inte lika många coola spel till playstation 8)

Jaså, "sejer" du det?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Vilka spel är "coola" på xbox då? Halo och Gears of war? Haha säger jag!

Ps3 har ett så mycket bredare sortiment när det gäller spel!

du ska veta att xbox har många fler spel än ps3! kolla på wiki så ser du! 736 spel till xbox å 550 till ps3. de betyder väl att dom som gör spel gillar xbox mer å gör mer spel till oss


signatur

"with great power comes great responsibility"
-master chief. snubben i halo

Medlem
Skrivet av klotet:
Skrivet av Jozo:

Vilka spel är "coola" på xbox då? Halo och Gears of war? Haha säger jag!

Ps3 har ett så mycket bredare sortiment när det gäller spel!

du ska veta att xbox har många fler spel än ps3! kolla på wiki så ser du! 736 spel till xbox å 550 till ps3. de betyder väl att dom som gör spel gillar xbox mer å gör mer spel till oss

Eller också att konsollen var ute ett par år före Ps3! Och hur många av de där 220 spelen som inte finns till Ps3 är något att ha då?

Säg 3 spel som bara finns till Xbox som är "måstespel" förutom Halo 3 och Gears of war 2!

Inaktiv

Skulle varmt rekommendera Demon's Souls ifall du söker ett av de mest hållbaraste och revolutionerande spelet denna generation.

Medlem
Skrivet av klotet:

du sejer kanske. då tyker jag att du ska skafa xbox istället med coolare spel. de finns inte lika många coola spel till playstation 8)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

12
Skriv svar