Selektiva eller bara sena??

Inaktiv
Selektiva eller bara sena??

Hej, har en liten fråga.

Tipsade om en, enligt mig, fantastisk liten pärla till spel som tidigare endast funnits till iOS men nu även släppts på STEAM. Spelet finns dessutom inte i er databas när man söker efter det så jag skrev även in den infon.

Inget av detta har blivit uppmärksammat än vad jag kan se så nu är min fråga, struntar ni blankt i vissa av tipsen/spelen era medlemmar försöker göra er uppmärksamma på (och isf varför?) eller tar det bara lång tid och det är jag som har bråttom?

MVH Rikard

P.S. Spelet i fråga är http://www.swordandsworcery.com/


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Nightportier:

Hej, har en liten fråga.

Tipsade om en, enligt mig, fantastisk liten pärla till spel som tidigare endast funnits till iOS men nu även släppts på STEAM. Spelet finns dessutom inte i er databas när man söker efter det så jag skrev även in den infon.

Inget av detta har blivit uppmärksammat än vad jag kan se så nu är min fråga, struntar ni blankt i vissa av tipsen/spelen era medlemmar försöker göra er uppmärksamma på (och isf varför?) eller tar det bara lång tid och det är jag som har bråttom?

MVH Rikard

P.S. Spelet i fråga är http://www.swordandsworcery.com/

Jag tror inte att de väljer att ignorera dig, skulle gissa att det handlar om resursprioritering bara. Jag tror att de helst skulle vilja följa upp alla tips direkt men det kan fz knappast ha resurser till.

Redaktör
Skrivet av Nightportier:

Hej, har en liten fråga.

Tipsade om en, enligt mig, fantastisk liten pärla till spel som tidigare endast funnits till iOS men nu även släppts på STEAM. Spelet finns dessutom inte i er databas när man söker efter det så jag skrev även in den infon.

Inget av detta har blivit uppmärksammat än vad jag kan se så nu är min fråga, struntar ni blankt i vissa av tipsen/spelen era medlemmar försöker göra er uppmärksamma på (och isf varför?) eller tar det bara lång tid och det är jag som har bråttom?

MVH Rikard
P.S. Spelet i fråga är http://www.swordandsworcery.com/

Hej, och stort tack för tipset!

Tid och resurser räcker inte för att täcka allt. Vi försöker mata in så många spel som möjligt i databasen (i mån av tid). Men vi skriver inte alltid om dem; skribenterna väger ständigt hur intressanta spelen är mot vilken uppmärksamhet de tror att de får om vi skriver om dem. Ofta faller det sig så illa att vi bedömer att andra nyheter intresserar fler, och då faller en del saker tyvärr bort.

Vi la in spelet i databasen efter ditt tips förra veckan - Superbrothers: Sword and Sorcery EP.


signatur
Inaktiv

Ah kk, tackar så mycket för svaret och även att ni lade in det givetvis

MVH


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Nightportier:

Ah kk, tackar så mycket för svaret och även att ni lade in det givetvis

MVH

Vilken estetik! Tack för tips.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv
Skrivet av jonis:
Skrivet av Nightportier:

Ah kk, tackar så mycket för svaret och även att ni lade in det givetvis

MVH

Vilken estetik! Tack för tips.

Ja det är verkligen ett "vackert" spel som iaf får mig att bli knäsvag.. speciellt musiken/ljudet är helt fantastiskt. Köpte vinylen av Soundtracket vilket du dessutom får på köpet (digitalt) om du handlar via steam.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Nightportier:

Ja det är verkligen ett "vackert" spel som iaf får mig att bli knäsvag.. speciellt musiken/ljudet är helt fantastiskt. Köpte vinylen av Soundtracket vilket du dessutom får på köpet (digitalt) om du handlar via steam.

Det låter bra!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar