Mitt Wii hänger sig i Metroid Prime 3

Medlem
Mitt Wii hänger sig i Metroid Prime 3

hej, för det första så hoppas jag att jag skapade denna i rätt tråd om inte förlåt. (ny här...)

Nu till problemet:

Jag köpte igår Metroid Prime 3 : Corruption och när jag skulle spela detta spel så efter 10-11 min så låste sig mitt Wii och startade om.... efter detta har jag knappt kunnat spela det i typ 2-3 min innan det låser sig.... detta är ingame, i menyn så funkar allt fint. Skulle vara väldigt tacksam för all hjälp jag kan få..

Medlem

Inga andra spel som hänger sig? Bara Metroid? I så fall kan det ju vara något fel på skivan?

Medlem

Hade ett sånt problem med Super Paper Mario. Kom till samma ställe två gånger och då hängde sig wii(testade två skivor). Men alla andra spel har funkat utan problem. Har inte heller haft något problem med metroid 3. Fast du kanske har fåt en trasig skiva, kolla om det finns repor eller något annat på den.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

nej inga andra spel är det fel på. har också varit inne på om det kan vara fel på skivan. ska testa runt lite...

tack för svaren

Medlem

Spelet kanske är korrupt!
Men allvarligt, lämnatillbaka spelet och få det utbytt, om det inte är fler spel som också krånglar. I så fall bör du se till så Wii:n inte står för trångt och blir överhettad.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar