Robot
Uefa Euro 2012

Precis när EM-suget börjat sätta in släpper EA Sports sitt fotbollsspel för folk som har svårt att hantera väntetiden. Men i stället för ett fristående spel är Uefa Euro 2012 en nedladdningsbar expansion. På gott och ont.

#2010-fifa-world-cup-south-africa, #uefa-euro-2012, #fifa-12, #ea-sports


Medlem
Uefa Euro 2012

Givet KÖP!!!

NOT!!!

Medlem

Jag tycker det är bättre att dom gör så här än att dom släpper fristående spel för varje kupp. Nu har jag inte testat Euro 2012, men jag får ändå en känsla av att det inte gjorts helt rätt. DLC går bra för sånt här, men det ska ju kännas att dom lagt ner tid på utvecklingen av det. Det är ju trots allt en EM-titel.

Medlem

Jag köpte det.... Och själva "Kampanjen" var fan bra fast man körde bara Första 16, sen Kvartsfinal och sen semi som går till Finalen, Så det vara ganska kort, men episk känsla när man van finalen, Expeditionsläget var faktist roligare än Kampanjen, då man fick välja vilken spelare som helst, Som det Milan Fan jag är så tar jag Ibra och sen får man nya spelare av lagen man besegrar!
BTW så körde jag som Svenska landslaget dom var faktist ******* bra, i kampanjen och jag besegrade alla lag, även dom svåra och jag vann ju som sagt med dom.!

Medlem

Hälften av länderna har ju inte ens licensierade spelare.... Inte ens värd-länderna Ukraina och Polen har licensierade spelare, så alla har påhittade namn. KUL, INTE


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av saru:

Hälften av länderna har ju inte ens licensierade spelare.... Inte ens värd-länderna Ukraina och Polen har licensierade spelare, så alla har påhittade namn. KUL, INTE

Det låter ganska värdelöst mäste jag säga.

FIFA som alltid har haft sina licenser att skryta med.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Vänta nu! Finns inte "Be a captain" med i denna version?? Det var ju apskoj i förra VM/EM-spelen, att med upp till 4 polare spela som "be a pro" fast man tävlade om att bli kapten! Vad vi gjorde var att dock sammarbeta så vi vann turneringen, men det var ju roligt att vi bara hade var sin gubbe, vilka då vart vi själva

Finns inte detta läge med denna gång?!?!

MFC
Medlem
Skrivet av saru:

Hälften av länderna har ju inte ens licensierade spelare.... Inte ens värd-länderna Ukraina och Polen har licensierade spelare, så alla har påhittade namn. KUL, INTE

HAHAHAHA Det är ju ganska FAIL faktiskt.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Pansarknekt

200 spänn var lite digert. Jag har återgått till karriärläget igen. Lär dock lira det med brorsan när EM går av.


signatur

Ooooh the drama!

1
Skriv svar