Valve släpper gratis byggverktyg till Portal 2
synn bara att jag ändå tycker första spelet var bättre...
banorna var simplare byggda men puzzlen var klurigare än 2'ans
i första spelet höll jag nog på i 2-3 dagar innan jag klarat det men 2an så höll spelet inte mer än 8 timmar innan de var färdigspelat.
Väldigt trevligt!
Inte för att jag själv kan göra banor, men skall bli kul att se vad andra lyckas knåpa ihop
http://media.pcgamer.com/files/2012/04/map_editor_02_19826.sg...
Om det blir som dom sagt blir det nog inte jättesvårt
i första spelet höll jag nog på i 2-3 dagar innan jag klarat det men 2an så höll spelet inte mer än 8 timmar innan de var färdigspelat.
Vänta bara tills dessa verktyg släpps, då ökar svårighetsgraden garanterat!
Man måste bara hitta rätt banor, vilket inte borde vara så svårt då de kommer använda samma steam workshop som Skyrim använder.
Väldigt trevligt!
Inte för att jag själv kan göra banor, men skall bli kul att se vad andra lyckas knåpa ihop
http://media.pcgamer.com/files/2012/04/map_editor_02_19826.sg...
Om det blir som dom sagt blir det nog inte jättesvårt
Aha, så det är ett sådant förenklat verktyg. Där ser man. Man skall ju iofs ha kreativiteten ändå
"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell
Jag gillade båda två, visst var ettan lite klurigare på sina ställen, men tvåan hade dels en förfinad story som kändes lite mer påkostad men framför allt en underbar COOP som iaf jag uppskattar väldigt mycket.
"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell
Hoppas att dem kommer släppa Workshop för PS3-versionen sen då. Köpte spelet för PS3 pga min dator, om än har speccs som räcker, har ett "vattenvågigt"-lagg som gör alla spel ospelbara.
Vet vad problemet är men går inte att fixa, trots försök.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Hoppas att dem kommer släppa Workshop för PS3-versionen sen då. Köpte spelet för PS3 pga min dator, om än har speccs som räcker, har ett "vattenvågigt"-lagg som gör alla spel ospelbara.
Vet vad problemet är men går inte att fixa, trots försök.
Vad är problemet?
???
Hammer tool till portal 2 släpptes ju för länge sen!
Beta som har funnits ute.
PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch
Det kanske dock berodde på att du hade erfarenheten från ettan.. Samt att jag har spelat igenom ettan på 17-19 minuter, det vill jag se dig göra i tvåan. Tvåan har ju dock coop, och jag har svårt att tänka mig att du hann igenom all SP och all coop på 8 timmar.
Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.
Det kanske dock berodde på att du hade erfarenheten från ettan.. Samt att jag har spelat igenom ettan på 17-19 minuter, det vill jag se dig göra i tvåan. Tvåan har ju dock coop, och jag har svårt att tänka mig att du hann igenom all SP och all coop på 8 timmar.
17-19 minuter? Det låter som en speedrun. Har du filmat och lagt ut så man kan titta?
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.