Guild Wars 2 -Pre-payed men ingen key?

Medlem
Guild Wars 2 -Pre-payed men ingen key?

Har beställt och betalat spelet, men inte fått någon key. Någon som vet när fanken koden kommer, borde ju ha ramlat in i mailen redan?
Har beställt via webhallen.

signatur

Det var inte jag...

Medlem

Via webhallen får du ju ett fodral med Cd-key:n i.
Iaf fick jag + mina polare det.

signatur

Rwa?

Medlem

Hade samma problem men ringde dem igår!

De hade slut på nycklar men sa att de skulle få nya idag, de skickas ut med post så du bör få den på måndag/tisdag.

Medlem
Skrivet av Ap@n:

Hade samma problem men ringde dem igår!

De hade slut på nycklar men sa att de skulle få nya idag, de skickas ut med post så du bör få den på måndag/tisdag.

Hårt då missar ni ju denna beta weekend :,(

signatur

Rwa?

Medlem

Samma för mig, helvete vad surt att behöva vänta på nästa beta-weekend. Lite småkasst av Webhallen kan jag tycka. Kunde väl åtminstone ha meddelat om att de inte skulle hinna komma till den här helgen. Men aja, bara bita i det sura äpplet och vänta nån månad till antar jag.

Medlem
Skrivet av Kantarell:

Samma för mig, helvete vad surt att behöva vänta på nästa beta-weekend. Lite småkasst av Webhallen kan jag tycka. Kunde väl åtminstone ha meddelat om att de inte skulle hinna komma till den här helgen. Men aja, bara bita i det sura äpplet och vänta nån månad till antar jag.

Mina vänner sitter och försöker få igång det, 1 av 5 har lyckats ta sig in på servrarna och han laggar runt

Medlem

Samma problem för mig också

Medlem
Skrivet av Ap@n:
Skrivet av Kantarell:

Mina vänner sitter och försöker få igång det, 1 av 5 har lyckats ta sig in på servrarna och han laggar runt

Otur, kom in på första försöket och har kunnat lira dugligt fram till nu.
Ska testa igen imorgon.

signatur

Rwa?

Medlem

Ni missar ingenting, alla servrar i Europa har statusen "High" eller "Full". Det är mer eller mindre ospelbart på grund av laggen, man loggas dessutom då och då ut (om man väl kommit in dvs.) och då kan allt man gjort resetats och man får börja om från början. Vi får hoppas att detta lagt sig tills imorgon, annars bådar det inte gått för detta beta eventet.

Medlem
Skrivet av Mimer:

Ni missar ingenting, alla servrar i Europa har statusen "High" eller "Full". Det är mer eller mindre ospelbart på grund av laggen, man loggas dessutom då och då ut (om man väl kommit in dvs.) och då kan allt man gjort resetats och man får börja om från början. Vi får hoppas att detta lagt sig tills imorgon, annars bådar det inte gått för detta beta eventet.

Idag Funkar det utmärkt, ingen lagg alls

signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Mimer:

Håller med, vart nästan förbannad på hur otroligt dåligt det fungerade igår. Men idag fungerar det riktigt bra! Har endast stött på lite problem när man byter instans, men annars verkar det flyta på som det ska!

Medlem
Skrivet av Mimer:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Mimer:

Håller med, vart nästan förbannad på hur otroligt dåligt det fungerade igår. Men idag fungerar det riktigt bra! Har endast stött på lite problem när man byter instans, men annars verkar det flyta på som det ska!

Beta is Beta m8 glad att dem fixade lagget på så kort tid.

signatur

Rwa?

Medlem

Beställde från officiella hemsidan, fick key direkt.
Webhallen = AVBOKADE

signatur

Det var inte jag...

1
Skriv svar