Wii ett solklart spel

Medlem
Wii ett solklart spel

Hej

Ni kanse känner igen mej som den där kräsne typen som gjorde ett forum om grafiken till wii. Men i dag köpte jag mej en wii har gått och tvekat hela tiden. Men när jag öppnade den och började köra så blev jag imponerad. Om det är så kul med wii sports då kan man säkert inte ens fatta hur kul det vore med typ resiedent evil 4 wii edition.

Medlem

oj menar såklart konsol inte spel

Inaktiv

jodå Wii är rackarns kul.
fast kanske inte i för stora portioner.
jag gjorde misstaget att bara ha Wii i 3 månader och körde på som en tok,
sen blev man utbränd och sålde Wii.

så Wii är bäst som ett komplement till pc, 360 eller ps3.

Inaktiv

Håller inte med BangBoomBang, Wii är lätt ett solklart köp, varesig man äger en PS3 eller xbox


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Nu kommer ju spelen här på höst/vintern. Metroid Prime 3, som har hyllats av pressen, och bla fått bättre betyg än tex Bioshock av Gametrialers. Super Mario Galaxy kommer också i november och det ser ut att bli helt underbart. Super Paper Mario är skitkul och släpptes för bara några dagar sedan. Guitar Hero kommer också i november och ser ut att bli riktigt bra.

Medlem

Jag är intresserad av cod 3 till wii är det köpvärt?

Inaktiv

Har man redan en fet gamingdator, är det då mer värt att skaffa ett Wii än 360? Kul med lite nintendo som omväxling från Microsoft

Medlem

Om du sitter på en gamingdator, då skulle jag nog rekomendera en Wii. Många spel som kmr till 360 släpps ju till PC också, och om man har en bra dator kan man ju spela dom med samma/bättre grafik som på 360. Så jag skulle nog köpa en Wii!

Inaktiv

Japp. Exakt som jag tänkte.

1
Skriv svar