Call of Duty: Black Ops 2 avtäckt

Medlem

Trist, hade hellre sett flera hemliga operationer under Kalla kriget.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Här har ni reveal trailern:

https://www.youtube.com/embed/x3tedlWs1XY

Spelet utspelar sig 2025 (12e Juni) (00:21 i trailern) och släpps den 13e November 2012.

Price är nu en gammal gubbe som verkar vara berättaren.

Woods*

Men blev själv ruskigt hypad i alla fall! Fast hade egentligen inte hoppats på någon framtids-shooter, men trots det så känner inte jag mig besviken ändå. Grafiken är dock ganska så oförändrad, men trodde inte på något annat.

Medlem
Medlem
Skrivet av TopHat:
Skrivet av MrPeters:

Här har ni reveal trailern:

https://www.youtube.com/embed/x3tedlWs1XY

Spelet utspelar sig 2025 (12e Juni) (00:21 i trailern) och släpps den 13e November 2012.

Price är nu en gammal gubbe som verkar vara berättaren.

Woods*

Men blev själv ruskigt hypad i alla fall! Fast hade egentligen inte hoppats på någon framtids-shooter, men trots det så känner inte jag mig besviken ändå. Grafiken är dock ganska så oförändrad, men trodde inte på något annat.

Jaja, har inte någon större koll på alla karaktärerna i CoD serien förutom att det är någon irriterande snubbe som alltid verkar hamna i trubbel och som aldrig har dött...

Medlem

När det gäller en aning futuristisk shooter så väntar jag hellre på ArmA3.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av TexN:

Dedikerade servrar. Mod-tools, icke lika p12-vänligt som de senaste 3 spelen. Så kanske det blir ett köp

Dock ser det inte ut som att dom gjort något åt grafiken iår heller

Och vad i alla cod spel är inte p12 vänligt?

Grafiken går väl inte o fixa då tex 360 inte klarar högre.
Är väl bara PC som klarar att de höjer ribban på graffen och spelet väntas nog sälja bäst på konsol så PC är inte viktigt då... Men har personligen fått nog av cod serien så det blir inget köp då ny tänket i serien suger hårt.

Intressant att du påstår det då 360 klarar bättre grafik på multiformattspel än Pc3, och då spel som BF3, Gears 3 och kommande Halo 4 har en grafisk nivå som får Blops 2 att likna N64.
Men såklart, det är lättare att skylla på konsolerna än att erkänna att det handlar om att utvecklare/utgivare vill spara pengar. Då kan man ju köpa det till Pc utan dåligt samvete ^^

Inaktiv

Hmm, det här såg ju inte helt skamligt ut. Hade förväntat mig en nästan direkt kopia av Black Ops.

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av TexN:

Dedikerade servrar. Mod-tools, icke lika p12-vänligt som de senaste 3 spelen. Så kanske det blir ett köp

Dock ser det inte ut som att dom gjort något åt grafiken iår heller

Och vad i alla cod spel är inte p12 vänligt?

Grafiken går väl inte o fixa då tex 360 inte klarar högre.
Är väl bara PC som klarar att de höjer ribban på graffen och spelet väntas nog sälja bäst på konsol så PC är inte viktigt då... Men har personligen fått nog av cod serien så det blir inget köp då ny tänket i serien suger hårt.

Grafiken går att fixa. Spelet set fortfarande sämre ut än vad CoD MW2 gör. Optimerar dem spelet så får dem bättre grafik. Helt ärligt så har Treyarch bevisat att dem inte vet hur man optimerar ett spel då BlackOps sög hårt på alla platformer och hade världens problem på PS3 och PC.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Först blev jag besviken, men detta kan nog bli riktigt bra iallafall!

Inaktiv
Skrivet av Cane:
Skrivet av vampyrer_suger:

Framtid my ass.

http://www.youtube.com/watch?v=SNPJMk2fgJU

Quad drones är så 2009

Hoppas du är medveten om att den filmen är reklam för Black ops 2...

Jag hoppas verkligen inte du syftar på
http://www.youtube.com/watch?v=KH83qOBl42c

Medlem

Kul att det blir mer cyberpunk i världen, tråkigt att det såg ut precis som i ett CoD-spel. Och då tänkte jag inte främst på grafiken utan all tröttsam nyanslös Michael Bay-action. Jag räknar kallt med att de inte har några döda kor, så multiplayern lär bli lika fattig som blops.

Medlem

kort och koncist, jag tror inte på detta.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Intressant att du påstår det då 360 klarar bättre grafik på multiformattspel än Pc3, och då spel som BF3, Gears 3 och kommande Halo 4 har en grafisk nivå som får Blops 2 att likna N64.

CoD körs konstant i 60 fps. BF3 , Gears och Halo körs i 30 fps. Så om man vill ha CoD snyggare på konsol får man tumma på fps.

Lär ju bli ett köp för kampanjen om inte annat

12
Skriv svar