Medlem
Skrivet av Pliskin:

Själv så har jag kört fast totalt då porten till citadellet inte har öppnats, trots att dr Li beordrade vakten att släppa in oss.
Just nu så går hon bara runt i cirklar 30 meter från porten och har gjort det i snart en vecka (gametime).

Last saved game?

Finns de moddar till ps3 versionen med?

Själv tänkte jag att ja först går igenom main storyn å efter de gör ja mer side quests...

Men tji fick jag... Synd att man inte visste att spelet tog slut efter main storyn... Bara å börja om då


signatur

PSN: Draobs

Medlem
Skrivet av Draobs:
Skrivet av Pliskin:

Själv så har jag kört fast totalt då porten till citadellet inte har öppnats, trots att dr Li beordrade vakten att släppa in oss.
Just nu så går hon bara runt i cirklar 30 meter från porten och har gjort det i snart en vecka (gametime).

Last saved game?

Finns de moddar till ps3 versionen med?

Själv tänkte jag att ja först går igenom main storyn å efter de gör ja mer side quests...

Men tji fick jag... Synd att man inte visste att spelet tog slut efter main storyn... Bara å börja om då

Nej det finns inte moddar till PS3, inte ens DLC då det är exklusivt för GFW och 360. Till det andra klipper jag och klistrar lite från ditt eget svar; Last saved game?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Hehe... Sant sant

Men är fortf lite tråkigt att man inte kan fortsätta spela när man klarat main storyn... Iaf i mitt tycke
Hade av nån anledning bara tagit för givet att man skulle kunna de.


signatur

PSN: Draobs

Medlem

DLC på väg!
Blir intressant att se hur mycket de vill att man ska punga ut för det hela, men jag tycker det är väldigt possitivt att de faktiskt ser till att få ut den utlovade DLCn så pass snabbt, och inte drar ut på det som Bioware och Rock Star. Förhoppningsvis blir det riktigt bra också!


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

Såg detta i en tråd på GameFAQS.com, ganska roligt eller?

saw this on another NON-FALLOUT forum:

Original post: Dogmeat has died. He died honorably, tearing the throat out of an Enclave Tesla Soldier before he was blasted by a Mini-Nuke. He also retrieved the Firelance for me.

You will be missed.

next guy asks: is this from a video game?

Some one else's response: no, someone shot a tactical nuke at his pet dog.

Medlem
Skrivet av mikey:

Såg detta i en tråd på GameFAQS.com, ganska roligt eller?

Något

Skrivet av Umanga:

DLC på väg!

BAH! DLC? Det kommer ju ett helt CS till FO3

Har funderat på att göra:

* Vault 404 - ett helt tomt vault
* Vault 500 - En terminal utanför ett vault som bara INTE GÅR att öppna. När du klicka på terminalen så ser du bara "Internal server error"

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av mikey:

Såg detta i en tråd på GameFAQS.com, ganska roligt eller?

Något

Skrivet av Umanga:

DLC på väg!

* Vault 404 - ett helt tomt vault
* Vault 500 - En terminal utanför ett vault som bara INTE GÅR att öppna. När du klicka på terminalen så ser du bara "Internal server error"

Haha, det låter sjuuuukt spännande, go for it säger jag!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

klarade det igår efter en MASSA timmars spelande, och har fortfarande inte upptäckt allt

sjukt bra spel, slutet var väl lite dåligt där hade dom kunnat göra det bättre, samt som någon ovan säger att vapen, ammo, droger osv finns i överflöd och det blir lite för lätt, i dom gamla spelen kunde man vara ganska körd om man gick på fel ställe och ett nytt vapen var guld värt

vad jag har hört så gör hard det inte så mycket svårare, man får bara mer XP och levlar ännu snabbare

Hursomhelst riktigt bra nu väntar man på DLC och fina mods osv!

jag har massor med frågor också, nu blir det FAQ läsande en stund

Inaktiv
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av mikey:

Såg detta i en tråd på GameFAQS.com, ganska roligt eller?

Något

Skrivet av Umanga:

DLC på väg!

* Vault 404 - ett helt tomt vault
* Vault 500 - En terminal utanför ett vault som bara INTE GÅR att öppna. När du klicka på terminalen så ser du bara "Internal server error"

Haha, det låter sjuuuukt spännande, go for it säger jag!

Båda två passar in på Vault 87. Om ni inte tror mig ta det i ett pm så slipper folk spoilers


signatur

a"C"RED -

123
Skriv svar