Diablo III besegrat på 12 timmar och 29 minuter
Spelet som vi fick vänta i 12 år på går att klara av på 12 timmar, visar en hängiven Dibbe-lirare.
Varför stressa igenom ett spel? Jag har längtat efter detta! Kommer fan loota söner allt och hitta de mest awesome sakerna. Inte stress spela...
Han stressade kanske inte
Kanske inte - dock låter det som han stressade rejält. Vill antagligen bli omnämd som den som klarade först. Finns en del såna människor.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Varför stressa igenom ett spel? Jag har längtat efter detta! Kommer fan loota söner allt och hitta de mest awesome sakerna. Inte stress spela...
Kanske inte - dock låter det som han stressade rejält. Vill antagligen bli omnämd som den som klarade först. Finns en del såna människor.
Antagligen, men är man en hängiven spelare till en spelserie som inte förändras så mycket ingame kan jag tänka mig att man redan har koll på hur man på så effektivt sätt som möjligt skaffar items, lvlar osv vilket leder till att man klarar ett spel ganska snabbt.
Everybody needs help.
Antagligen, men är man en hängiven spelare till en spelserie som inte förändras så mycket ingame kan jag tänka mig att man redan har koll på hur man på så effektivt sätt som möjligt skaffar items, lvlar osv vilket leder till att man klarar ett spel ganska snabbt.
Sant sant.
Sämsta sättet att spela på...
Jo man kan ju tycka det - dock har väl alla olika sätt att njuta av ett spel? Äpplen och Päron.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Nu var det ju säkert ett tag sen han i nyheten spelade klart normal, men ikväll lär det nog finnas ett par level 60s kan jag tänka mig.
2gd (http://www.twitch.tv/thegdstudio) har spelat sen release och är redan level 51.
Med tanke på att det finns fyra svårighetsgrader förstår jag inte riktigt varför man ska lalla runt och ta extra tid på sig på Normal. Det är väl på de högre svårighetsgraderna som spelet blommar ut på riktigt. När man klarade D2 Akt4 på Normal hade man ju inte ens låst upp de högsta färdigheter på nivå 30.
Med tanke på att det finns fyra svårighetsgrader förstår jag inte riktigt varför man ska lalla runt och ta extra tid på sig på Normal. Det är väl på de högre svårighetsgraderna som spelet blommar ut på riktigt. När man klarade D2 Akt4 på Normal hade man ju inte ens låst upp de högsta färdigheter på nivå 30.
Personligen orkade jag aldrig spela Diablo 2 om igen efter man klarat normal
Gillar inte att göra om samma saker en gång till och har svårt att förstå hur folk orkar göra det 4 gånger x)
Everybody needs help.
Är detta verkligen bekräftat?
Hur klarar man ut Diablo egentligen? Är det när man lvlar 60 eller när man klarar Inferno först? Jag har ingen aning...
Jag tänkte samma sak. Spela klart det på normal tycker jag inte riktigt kan räknas som nåt speciellt alls. Eller?
klara ett spel på snabbaste tiden är inget nytt fenomen och det är väl kul att folk spelar på så olika sätt.
Att klara det relativt snabbt kan jag inte tänka mig är svårt om
man skippar allt förutom main quest, men normal är en lätt level, trist att man måste spela igenom det för att välja högre svårighets grad som någon sa då är man ju trött på spelet.
quod similis saporem blandeque coruscant
"ett språk en simpel FZ-skribent omöjligt kan dechiffrera."
Haha vilken skön grej
Hehe, men det är ju sant! Jag har ingen aning om hur jag skulle översätta det där till svenska, och än mindre vad det faktiskt betyder. Men jag antar att de insatta Diablo-lirarna förstår vad han menar.