Diablo III besegrat på 12 timmar och 29 minuter

Medlem

First to finish Diablo 3, last to get laid


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

First to finish Diablo 3, last to get laid

xD så jävla originellt och kul. Dessutom är det ju sant vilket gör det extra roligt!!

Inaktiv
Skrivet av SkullJoke:

Sämsta sättet att spela på...

Avis? :P;P;P

Medlem

låter inte så jävla snabbt ändå, spelat i lite över 2 timmar med mina 3 polare vilket är jävligt kul och vi har kommit en bra bit redan vi tar det jävligt lugnt ändå och njuter av spelet så mycket vi kan.

Medlem

Hade det bokat på Webhallen, men tog bort den 1 vecka innan release.. finns annat att spela än så länge så jag väntar nog, mycket för jag tyckte betan kändes ganska "meh" även fast det var en beta... låter ett par polare spela det lite innan jag köper så får man se vad de tycker om spelet.

Medlem
Skrivet av KeeWee:

Varför stressa igenom ett spel? Jag har längtat efter detta! Kommer fan loota söner allt och hitta de mest awesome sakerna. Inte stress spela...

Han tar en runda för att se hur spelet är och sen kör han det igen för att upptäcka mer och få mer av en utmaning. Inte så jag skulle göra heller men ser inget direkt fel med det.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Medlem

Onödigt att stressa, jag föredrar att utforska och njuta av spelet.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Onödigt att stressa, jag föredrar att utforska och njuta av spelet.

idd.

Medlem

Har hunnit så långt i spelet att jag precis hämtat den och håller på installerar den!!

Skrivet av Hannu:

Onödigt att stressa, jag föredrar att utforska och njuta av spelet.

same here...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av anon_19389:
Skrivet av SkullJoke:

Sämsta sättet att spela på...

Avis? :P;P;P

Ja men inte på hur snabbt det gick


signatur

The spiders won,t find us here.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Föredrar att ta sin tid och utforska miljöerna.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem
Skrivet av maxlar93:
Skrivet av Amilo:

Jaha, så kan man ju också njuta av ett spel.

det där är som en långsam sidåkare som säger att han/hon njuter utav backen XD

Ja, men istället för att rusha ned för backen för att komma först kan man ju åka slalom:P
Enligt mig kan det vara kul att rusha genom spel, men det känns lite "nolifer" när man t.ex. försöker klara Skyrim på 2-3 h under release-natten för att sedan kunna skryta om sin prestation över nätet :/

Medlem

Normal är gjort att vara ett skämt och de var det också
Nightmare var inte mycket svårare, hell nu däremot märks tydlig bump.

Ser fram emot att dö i inferno snart

Medlem

Jag kör på rätt rask takt men undersöker verkligen allting också. Level 27, precis påbörjat act 3 och det har tagit en 10 timmar ungefär.

Medlem

Väntar till senare i sommar. Är det bra spel nu så är det bra spel sen...

Laddar istället till Dragon's Dogma

Medlem

Föredrar själv att chilla lite

Avstängd

Lite löjligt imo, spelet är inte klart förrän man dödat sista bossen på Inferno....

Knappt ens klart då Vilket är hela poängen med diablo egentligen. Nöta i all evighet.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Sämsta sättet att spela på...

Håller med dig helt och hållet. Har man väntat på ett spel i 12 år så ska man fan också njuta av det, lyssna på alla dialoger och utforska världen.

Deras slumpfunktion av världen är rolig att leka med också.


signatur

<a href="http://www.shatteredcrystal.com/signup.php?ref=6518">Join Our Affiliate Program</a>

Medlem

Haha, vilken skön play to win snubbe.

Medlem

Haha jämtelagen träder i kraft, omg fatta att folk är olika, en del personer vill verkligen göra saker så snabbt som möjligt.

Ni är bara avundsjuka för att han klara något ni inte kan


signatur
Inaktiv

hell, 2 easy so far.

Medlem

Explorade allt, lyssnade på allt, craftade allt man kunde på normal, drog igenom normal på 10 timmar och 30 minuter. Förstår inte riktigt vad folk menar med att njuta... sitta still?
För jag njöt sannerligen i min playthrough!

Medlem
Skrivet av Empa:

Haha jämtelagen träder i kraft, omg fatta att folk är olika, en del personer vill verkligen göra saker så snabbt som möjligt.

Ni är bara avundsjuka för att han klara något ni inte kan

Vad är "jämtelagen?!?" Du menar jantelagen va?

12
Skriv svar