Minecraft säljer bäst, spöar Battlefield 3 och Fifa 12

Robot
Minecraft säljer bäst, spöar Battlefield 3 och Fifa 12

Minecraft var det bästsäljande Xbox Live Arcade-spelet under förra veckan, samt tredje mest spelade titeln totalt efter två Call of Duty-lir.

#minecraft, #battlefield-3, #fifa-12, #call-of-duty-modern-warfare-3, #call-of-duty-black-ops


Umi
Medlem
Minecraft säljer bäst, spöar Battlefield 3 och Fifa 12

The Walking Dead går varmast synd bara att det var så kort :/

Medlem

Jag är mest chockad över att folk spelar Call of Duty.


signatur

- r4z0r -

Inaktiv
Skrivet av Umi:

The Walking Dead går varmast synd bara att det var så kort :/

The walking dead är en spelserie, så det kommer mer delar att spela med jämna mellanrum.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Umi
Medlem
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av Umi:

The Walking Dead går varmast synd bara att det var så kort :/

The walking dead är en spelserie, så det kommer mer delar att spela med jämna mellanrum.

Aa men tycker att dem borde ha lite mer speltid , knappt 2 timmar sen var det över

Medlem

Inte alls illa!

Medlem
Skrivet av r4z0r:

Jag är mest chockad över att folk spelar Call of Duty.

Du måste ha tappat bort dig någonstans, detta är 2000-talet, Modern Warfare 3 hade de högsta försäljningssiffrorna för en underhållningsprodukt någonsin vid launch.
Kolla: http://www.pcgamer.com/2011/11/11/call-of-duty-modern-warfare...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Tycker det är fel att skriva att minecraft säljer bättre än BF3 och Fifa12, när statistiken visar mest spelat den senaste veckan, inte för all evighet... BF3 har funnits i över ett halvår tillexempel, inte en vecka:)

Medlem
Skrivet av pluttpaj:

Tycker det är fel att skriva att minecraft säljer bättre än BF3 och Fifa12, när statistiken visar mest spelat den senaste veckan, inte för all evighet... BF3 har funnits i över ett halvår tillexempel, inte en vecka:)

Jag har spelat Minecraft i snart 2 år utan att tröttna, BF3 höll en månad...

Medlem

Sen kostar väl Minecraft ingenting heller...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Sen kostar väl Minecraft ingenting heller...

Kostar väl runt 120 kronor ?

Medlem
Skrivet av r4z0r:

Jag är mest chockad över att folk spelar Call of Duty.

Jag är mest chockad över att folk fortfarande köper Black Ops, så här drygt 1.5 år efter release.

Medlem

Så många fina spel som är konsolexklusiva. What a shame!

Medlem

Hur var det ni sa nu igen EA, "Notch behöver oss"?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av r4z0r:

Jag är mest chockad över att folk spelar Call of Duty.

Jag är mest chockad över att folk fortfarande köper Black Ops, så här drygt 1.5 år efter release.

Som tur är var det inte så, det var bara med bland mest spelade, inte mest köpta

1
Skriv svar