VAd tråkigt det blev när man lämnade tortage =(

Medlem
Skrivet av Gen:

Spelet ligger redan på 24,9GB. Vill inte ens gissa hur stort det hade vart om alla NPCer hade haft voice-acting

När man ligger i de storlekarna är det väl bara att köra på?

25gb eller 30gb? Känns som samma sak efter 10.

Men ja, de siktade nog för högt och sedan nöjde sig med 1-20 för marknadsföring, alla free trials kommer väl också ha en max level 20 cap.

Hatar spel som börjar snåla med saker när det kunde varigt bättre.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

bara jag som tycker att quest givers efter Tortuga har sämre kvalitet på utseendet.Menar att dom inte alls är lika snyggt renderade. :\

Gen
Medlem
Skrivet av Tank:

bara jag som tycker att quest givers efter Tortuga har sämre kvalitet på utseendet.Menar att är inte alls lika snyggt renderade.

Det ligger nåt i det du säger :>

Startade en alt igår kväll och shit vad skoj det var att mörda småpirater i djungeln utanför tortage

måste verkligen hålla med om att det vart en ganska så skarp brytlinje vid l20 när alla npc's plötsligt blev dövstumma för exakt så kändes det ...

Dem skulle inte ha tagit med några röster överhuvud taget ..... ( allt eller inget )

men jag tänker inte sluta spela för denna saks skull


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Jag tycker utrustningen i AoC suger jämfört med WoW.

Tråkig ser likadan ut, samt shoulderpads sitter på sidorna?=P

Saknar dom stora i wow, fast wow är väl lite mer extrem fantasy:P

Är lvl 25 med en guardian på PvE serv Crom "Sonak".

Gen
Medlem

Jo, utrustningen är lite mer "verklig" än WoW Men det kan ju upplevas som lite tråkigare.

Medlem
Skrivet av Matelm:

Text från första posten i tråden.

Jag fattar inte hur du kan tycka sådär. Du vet ju inget utav spelet förutom till lvl 20 enligt dig själv. Håller med, kanske blev lite tråkigt nu när gubbarna inte snackar men tycker att du ska ta reda på mer om spelet För du kan ju alltid ändra dig till att gilla det

Medlem

jag och flera kompisar förbokade aoc (de flesta av oss hade spelat betorna) . ingen av oss spelar längre

Medlem

Spelet är rent skit. Sjukt bra 1-20, Bra 20-40, segt 40-60, horribelt 60+.

Nu förstår man att tortage var så välpolerat, lura recensenterna och de som spelet i öppna betan ( som också var max lvl 20 har jag för mig). Nej kan inte rekommendera det här skitspelet till någon längre, hade stora förhoppningar men allt har visat sig vara en stor bluff.

Medlem

Om man inte tänker på det och blundar lite så bryr man sig inte så mycket.

PS: Det hjälper om man inte spelar så mycket... typ någon timma i veckan kanske.

Medlem

Mm lirade till lvl 20 direkt vid release sen tog jag ett uppehåll på en månad för att slippa det värsta av kaoset med alla patchar och serverproblem. Nu spelar jag lite då och då, låter spelet ta sin lilla tid.
Jag stör mig inte så mycket på att alla röster försvann och sån, däremot hatar jag chatsystemet som känns extremt opolerat...

Medlem

det absolut värsta jag hatar med AoC, är bristen på kläder och rustningar.. jag menar alla jädrans rustningar ser ju exakt likadana ut, förutom att färgerna förändras för varje level... vad hände med alla kolla armor sets funcom skröt med, fan ge oss riktiga Conan armor, det ska va grekisk och romersk insiperat och ge oss det nu!, och mer social clothing, för fan

12
Skriv svar