Dubbel XP i Modern Warfare 3 i en vecka

Robot
Dubbel XP i Modern Warfare 3 i en vecka

Till och med 29 maj kan du röja runt i Infinity Wards pangare och dubbelt så snabbt låsa upp nya vapen och attiraljer.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #infinity-ward


Dubbel XP i Modern Warfare 3 i en vecka

härmar dom dice


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

härmar dom dice

Dom har ju haft xp weekends i black ops (kanske tidigare än så?) så att det är en vecka nu istället är väl inte en överraskning? Om man ska vara sån är det väl Dice som härmar Infinity Ward? (snarare EA som härmar activision)

Själv föredrar jag att det ska ta lite tid innan man låser upp sakerna, jag blir inte mer intresserad av att köra mw3 med dubbel xp.

Inaktiv
Skrivet av eddie the eagle:

Själv föredrar jag att det ska ta lite tid innan man låser upp sakerna, jag blir inte mer intresserad av att köra mw3 med dubbel xp.

Håller med, man vill ju kämpa till sig alla grejer. Hur roligt är det att lyckas låsa upp allt riktigt snabbt? vet dock inte om detta är till pc eller till konsoll igen men själv så har man avinstallerat mw3 på steam då min dator hatar smått och börjar lagga. Finner då inget intresse ännu för detta. Lirar då hellre diablo 3 tills vidare

Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

härmar dom dice

DICE härmar CoD.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av qun0:
Skrivet av eddie the eagle:

Själv föredrar jag att det ska ta lite tid innan man låser upp sakerna, jag blir inte mer intresserad av att köra mw3 med dubbel xp.

Håller med, man vill ju kämpa till sig alla grejer. Hur roligt är det att lyckas låsa upp allt riktigt snabbt? vet dock inte om detta är till pc eller till konsoll igen men själv så har man avinstallerat mw3 på steam då min dator hatar smått och börjar lagga. Finner då inget intresse ännu för detta. Lirar då hellre diablo 3 tills vidare

Att gå från en level till en annan tar ca. 2 timmar, men, det går fortare om man får extra XP på vapen man använder mycket.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

härmar dom dice

DICE härmar CoD.

Ja och CoD härmar Bungie...
Kom upp en ny spelista varja helg med dubbel XP i Halo 3. Detta började dom med 2008-2009 någonting...


signatur
Skrivet av Davwve:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

härmar dom dice

DICE härmar CoD.

Ja och CoD härmar Bungie...
Kom upp en ny spelista varja helg med dubbel XP i Halo 3. Detta började dom med 2008-2009 någonting...

Det var så ondskan började spridas...

Missa inte Bungies nya spelserie "Destiny"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

alla härmar alla?

Medlem

Desperate measures?

Skrivet av oDIRTDIVERo:

Desperate measures?

Åh ja, ett par miljoner kronor har de säkert förlorat, men det tar de igen med CoD: BOII...

CODBOY; hmm...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kul för de som gillar detta P12 spel..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Medlem

De som har gnällt på allt det nya i D3 borde lira CoD, samma spel i flera utgåvor

Inaktiv
Skrivet av qun0:
Skrivet av eddie the eagle:

Själv föredrar jag att det ska ta lite tid innan man låser upp sakerna, jag blir inte mer intresserad av att köra mw3 med dubbel xp.

Håller med, man vill ju kämpa till sig alla grejer. Hur roligt är det att lyckas låsa upp allt riktigt snabbt? vet dock inte om detta är till pc eller till konsoll igen men själv så har man avinstallerat mw3 på steam då min dator hatar smått och börjar lagga. Finner då inget intresse ännu för detta. Lirar då hellre diablo 3 tills vidare

förstår dock inte varför någon ogillar det jag skrev. Är ju sanning

Medlem

Dubbel XP har funnits sedan CoD4! Så allt efter det "härmar" dom isf

Men tittade lite mer så hittade jag att Halo var någon månad tidigare med dubbel xp för dom kände sig hotade av CoD4 och vela hamna längst upp på listan över det mest spelade spelet på XboxLive

Kommer iaf ihåg att men blev skitglad när dom sa att det var dubbel XP på halo 3

Medlem

Activision.. Gratis..?

1
Skriv svar